2020. május 3., vasárnap

Sims Villa 12 - 45.Rész: 5.Kiválasztás




45.Rész - 5.Kiválasztás




 - Szóval folytassuk ahol abba hagytuk. Nézzük meg kik lesznek az 5.párbaj résztvevői!


 - Üdv nektek kedves TOP5! Itt az ideje, hogy új kiválaszatok valakit, aki párbajra hívja valamelyikőtöket. Mind tudjátok Laura védett, így rá nem lehet tenni. Hogy vagytok? Ki hogy érzi magát így hogy már csak öten maradtatok a tizenötből? Layla?

 - Sokkoló, de nem meglepő. Úgy érzem ennek így kellet lennie.

 - Marcus?

 - Én nem hittem hogy idáig elfogok jutni. Nehéz, hogy nem maradtak itt olyanok, akikkel úgy gondolom megérdemelték volna.

 - Érdekes. Alphonse hogy bírod most hogy egyedül maradtál Taylor, és Dean nélkül?

 - Úgy érzem magam, mint egy box zsák! Szerintem most én fogok menni párbajozni.

 - Az hamarosan ki is fog derülni. Kérlek akkor titeket kezdjük meg a kiválasztást.


Gaia: Az a helyzet, hogy elértünk az utolsó párbajhoz. És itt már senkit nincs szívem igazán párbajra küldeni. Viszont muszáj volt döntenem valahogy. Sokat gondolkoztam és úgy érzem, most Alphonsera kell raknom a jelem.


Marcus: Én ezzel a személlyel jóban voltam még az elején, de mára a kapcsolatunk teljesen háttérbe szorult, és úgy érzem ő az egyetlen itt, akinek nem lenne itt helye. A jelem Layla-é.

 

Laura: Hat..én az utóbbi pár szavazáson nagyon bizonytalan voltam. Olyan emberek maradtak akiknek nem akarok rosszat. Layla a legjobb barátom bent, Marcus sose ártott nekem, Alphonse szerintem meg kapott mar eleget. Gaiaval sincs semmi bajom igazából, persze tudjuk hogy az elején mit tett. Úgy döntöttem most o kapja a jelem.


Alphonse: A jelemet az a személy kapja akivel bár elvoltunk a főzőcskézés során ezen kívül nem beszéltünk még sokat, ez Marcus.

 

Layla: Akkor leszek én aki bedöfi valakibe a kést a szavazatával. Sokat gondolkodtam, arra jutottam, hogy menjen ki egy erős játékos. Szerintem ő az, és hát mutassa meg mit tud. Gaia.

 - Gaia, a döntés megszületett. Kérlek nevezd meg az ellenfeled.

 - Nem akarok ezen sokat agyalni. Hallgatok a női megérzésemre és maradok az előbbi döntésemnél. Szóval akit választok, az Alphonse!

 - Wow....

 - Nos ezzel el is dőlt kedves lakók! Az ötödik és egyben utolsó párbaj résztvevői Gaia és Alphonse. Ezzel a TOP4-ben biztosan ott lesz Laura és Marcus, és a fináléban Layla!

 - Úr isten nem hiszem el! JÉZUS!

 - OH TE GOTH CSAJ! Leszakítom a fejed ha nem leszek melletted... Csak viccelek am. Gratulálok, meg magunknak is Marcus.

 - Khm... Szóval hamarosan párbaj. Sok sikert a párbajozóknak.


 - A döntésük most nagyon fontos, hisz az egyik sim kifog esni még a bosszú show előtt. Gaia vagy Alphonse maradjon bent? Döntsenek, szavazzanak, de kérem önöket, hogy csak egyszer adják le szavazatukat. Viszlát legközelebb.



5.Párbaj: Ki térjen vissza a párbajról? Ki legyen a párbaj nyertese?

Gaia
Alphonse
Created with QuizMaker