2020. április 20., hétfő

Sims Villa 12 - 32.Rész: 3.Párbaj




32.Rész - 3.Párbaj

Crowd GIFs - Get the best GIF on GIPHY

 - Üdvözletem nézőink! Talán a legnagyobb vízhangot kapó párbajt láthatják majd. Rengeteg volt a részre hajlás, hogy ki kivel is szimpatizál. Végül akkor is csak egy marad és ő csatlakozik a játék TOP8 játékosaihoz. Holnap ugyanis egy teljesen új játék indul! Nincsenek maguk se felkészülve rá! Nos, akkor kezdjük el ezt az izgalmas napot.

 - Így van Ruby! Kapcsoljuk a villát!

Villa
32.nap - este

 - Kedves lakók! Hosszú út volt ez, és eljutottatok úgy vélem az évad csúcsára, és most már csak az a kérdés, ki fog elsőnek feljutni a tetejére a hegynek. Kedves párbajozók búcsúztok el, és gyertek a stúdióba. 

 - Mint kiválasztott én kezdenék. Nehezen indult a bent létem, azt belátom... Nehezen nyíltam meg előtettek, de sikerült, és most mennem kell. A harcot én választottam. Taktikázhattam volna másként, de nem tettem a szívemre hallgattam. Ez egy igazi harc lesz... Köszönöm nektek a támogatásokat. És sok sikert nektek. Remélem visszatérek.

 - Gyere vissza kislány. *megöleli*

 - Nincs semmi könny! Erősek leszünk! *puszit ad*

 - Sok a közös emlék! Hiányoznál nagyon. Gyere vissza! *megöleli*

 - Kéz és lábtörést! 

 - Dean-el úgy döntöttünk, hogy együtt búcsúzunk el tőletek. Sajnáljuk ha bármelyikőtöknek fájdalmat okoztunk. Mi egymásra találtunk itt, és habár lehet ez kamunak tűnik, ez nincsen közel a valósághoz. Mi tényleg együtt leszünk, és szeretnénk ha mint barátok búcsúzhatnánk el mindenkitől, mert lehetséges nem térünk vissza hozzátok vagy legalább is egy darabban. 

 - Így van.

 - Sok sikert nektek! *megöleli Ava-t, és lepacsizik Dean-el*

 - AVA! Várlak vissza! *megöleli*

 - Sok sikert nektek srácok. 

*A párbajozók elindultak a stúdióba*

Stúdió

 - Akkor nincs mire várnunk tovább! Érkezzenek a párbaj hőseink. Cherry, Dean és Ava!

Audience Results GIF - Find & Share on GIPHY

 - *kézen fogva ülnek le* SZIASZTOK!

 - Üdv mindenkinek! 

 - Na srácok itt vagyunk! Hogy érzitek magatokat ennyi játék idő után itt ülve? Hisz ma csak egy tér vissza...

 - Nekünk Dean-el ez most mindképpen egy vesztes harc lesz akármi történik... De a legjobb az lenne ha egyikünk bent maradna.

 - Én nem tudok újat mondani, hisz nemrég ültem ugyan ebben a székben... Annyit tudok mondani, hogy félek hogy ma már egyedül kell lefeküdjek aludni...

 - Úgy érzem, hogy nagy fába vágtam a fejszém mikor kihívtam Dean-t és a szerelemét. Ez egy nagy húzás volt, de tudjuk, hogy ez mind Dean ellen szólt! 

 - Pontosan tudjuk milyen is vagy valójában, hisz a tamponos dologtól kezdve egy csomó balhé alapja te voltál amúgy... De ezt mindenki elfelejti...

 - Én már akkor utáltalak mikor beléptél az ajtón! Sajnálom, de ilyen hatással voltál rám. Most ezért ülünk itt...

 - Amúgy ha bajod volt Dean-el miért csak a villa hiearchia után tudattad ezt vele?

 - Én csak nyomos indokra vártam, és megkaptam.

 - Kedves párbajozóim hamarosan kifog derülni ki lett a harmadik, de előtte még a választott védelmezőtök elmondja a beszédeteket, hogy esetleg besegítsen a szavazatokba. Elsőnek Cherry választottja Layla.

 - Először is.. Nagyon meglepett, hogy Cherry nekem adta ezt a feladatot, valójában nem nagyon csináltam még ilyet, de vágjuk bele...
Sziasztok nézők és villatársaim! Mindannyian tudjuk, hogy Cherry nem egy mindennapi személyiség, mint ahogy én sem. Pont ezért jövünk ki nagyon jól, amit amúgy soha nem gondoltam volna. Nagyon tisztelem benne, hogy mindent megtesz a bent maradásért és hogy megnyerje a mostani évadot! Ha én EGYETEMRE járnék, nem is biztos, hogy jelentkeznék ebbe a műsorba...utálok halasztani. Azt mondják róla, hogy ő egy hazug. HAHA. Na persze. A party után nagyon összenőttünk, illetve teljesen megmutatta, hogy ki is ő valójában! Ha elmegy a szerelmes pár, nekik az lenne a legjobb, mert nem kell egymás hiányával élniük.
Ha Cherry nektek is ilyen sokat jelent, kérlek szavazzatok rá! 

 - Köszönöm Layla!

 - Ava választottja Neila lett!

 - Kedves mindenki! Ava engem tisztelt meg a felkéréssel, hogy mondjam el a beszédét. Ava egy nagyon őszinte, színes egyéniség, aki nagyon sok életet hozott a villába ahogy betette a lábát közénk. Ugyan nem beszéltünk sokat, de így is úgy érzem, ha valami komolyabban kellene tanácsot kérnem tőle, simán meghallgatna, és segítene nekem, ami nem mondható el sok emberről a Villában. Most úgy gondolom, hogy ebben a párbajban egy áldozat, hiszen ő nem azért lett kihívva, mert probléma lett volna vele, hanem mert Dean-el együtt vannak, ezáltal egy taktikai húzás volt. Szóval arra kérlek kedves nézők, ha nem akarjátok elveszíteni ezt a színes egyéniséget, és ti is úgy gondoljátok hogy ez a párbaj inkább Cherry és Deanről szól, szavazzatok Ava-ra! Mentsétek meg, hiszen nem hiszem, hogy attól mert együtt van Dean-el, kevesebb ember lenne, és hogy ők egyek! Ugyan úgy 2 külön sim.

 - SZERETLEK KIS CSAJ! 

 - És most Dean védője Taylor!

 - Kedves Villalakók és Nézők!Köszönöm Dean, hogy megtisztelsz, hogy én mondhatom el a beszédedet! Mint tudjátok Dean nagyon jó barátom lett itt a villában, mondhatni a legjobb. Amíg idebent voltunk megtudtam, hogy megbízható, odaadó barátom. Hátsó szándékok és áskálódás nélkül hallgatta meg, amikor bántott valami, avagy amikor egy titkomat osztottam meg vele! Jelenleg, azt gondolom nagyobb szükség van egy ilyen emberre a villában, mint valaha. Kedves Nézőink, arra kérlek titeket, hogy most Dean-re adjátok le a voksotokat! Tudom ez egy extrém helyzet, hiszen több olyan ember is párbajozik most, akik fontosak nekem, ugyanakkor nem felejthetem el azokat az emlékeket, amiket a villában Dean barátsága adott. Egy ilyen belevaló, őszinte srác nem mehet haza ilyen hamar!
Kérek mindenkit, szavazzatok Dean-re!

 - Köszönöm haver! Imádás!

 - Nos látszik, hogy szeretnek titeket odabent. Mi lesz Cherry ha mégis Dean kerül vissza?

 - Csalódott leszek... Szomorú leszek... De akkor elkel fogadnom... Viszont remélem a nézőknek van szemük és nem vakon nézték a műsort, és tudják hol a helyem! A TOP8-BA!

 - Szerintem mind a hárman kiérdemeltük a TOP3-mat. Itt most tényleg a nézők döntenek.

 - Jól van DeAn!

 - Úgy érzem felesleges köröket futunk. Több napja megy a vita, és a konfliktus köztetek. Ez most egy pont lesz az í-re... Csak én egy elszenvedője vagyok a kettőtök dolgainak.

 - Srácok itt az idő. Most megfogjuk tudni ki az közületek aki elsőnek hagyja el a játékot... 

Television Audience GIF - Find & Share on GIPHY

 - CHERRY? DEAN? AVA? Ki lesz aki biztosan nem lesz benne a TOP8-ban? 

 - Aki nem lesz ott az nem más mint...









Imgur: The magic of the Internet

 - Az komoly...

 - Azta! Ez meglepett!

 - Hát aki valakinek vermet ás...

 - Kérek mindenkit hogy maradjanak nyugton. Nos, Cherry... Kérlek gyere mellém. Mit érzel most?

 - Nem is tudom. Most nem nagyon akarnék mondani semmit, mert nagyon felhúztam magam, és végül még olyat mondok, amit megbánok.

 - Nagyon szerettük a karaktered, és már hosszú idő óta követünk téged. Egy utolsó üzenetet küldhetsz a többieknek a villába. Kapcsolom a villát. Sziasztok villa lakók! A harmadik helyezett most elbúcsúzik tőletek... 


 - Sziasztok lakók! Hát igen... Én kiestem már... Oké, mind tudjuk, hogy alaposan rászolgáltam. Először a tamponos eset, most meg ez. Továbbra is csak hangsúlyozni tudom, hogy nem Ava és Dean közé akartam állni, hanem ez egy taktikai lépés volt számomra. Szeretném, ha a megfelelő személy menne vissza a villába, ha ez nem én vagyok, az sem baj. A nézők döntenek. A bosszúnál pedig majd én. Szeretném megköszönni mindenkinek, aki eddig támogatott, különösen Laylának, Gaianak és Laurának. Sok sikert nektek csajok, legyetek nélkülem is erősek.
Nem mellesleg, szeretném üzenni Deannek, hogy rohadtul átlátszó a taktikája, és remélem mindent visszakap kamatostul, a bent lévőktől is..

 - HIÁNYOZNI FOGSZ!

 - Hát b* ezt nem akarom elhinni... Nagyon sajnálom csajszi! Kitartást!

 - Szeretünk!

 - Nos mit szóltok Ava és Dean?

 - Kissé már nyugodt lettem... Hisz egyikünk biztosan visszatér... Nagyon sajnálom , hogy így alakult , hogy párbajoznom kell, és hogy Dean-el ketten maradtunk itt a végére. Ha netán most kiesek, nagyon fogom sajnálni , hiszen úgy érzem sokat tudnék még mutatni magamból , nemcsak azt amit a Deannel való kapcsolatomból látnak a kedves nézők . Ha netán kiesek nagyon sokmindent átkel gondolnom , főleg ezt a kapcsolatot. Nagyon köszönöm azoknak akik szavaztak rám . Sok sikert Dean , maradjon a jobbik !

 - Talán hazudnék ha azt mondanám nem reménykednék hogy én vagy Ava abban hogy ő. De bármelyikünk az, nagyon örülni fogunk a másiknak. Gratulálok Cherrynek. Bátor lépés volt részéről. De..... Aki másnak vermet ás, maga esik bele! Sajnálom.
Én nagyon nehezen viselem ezt a napot. Piszok rossz érzés, hogy akármi lesz, egy időre elveszítem Avat. Igazságtalan az a helyzet amibe kerültünk, de sajnos nem szabad elfelejtenünk, hogy ez egy játék. Egy jól átgondolt taktika miatt ülünk itt most Avaval.
Ha én távozom, akkor annak úgy kell lennie, de boldog leszek, hogy ha Ava tér vissza. Büszke leszek rá.  Nem tudok mást mondani, csak, hogy köszönöm a lehetőséget, és, hogy eddig élvezhettem a játékot . Ha még is visszatérek továbbra is ez az ember maradok. Szeretném élvezni a hátralévő napokat a villalakókkal, amíg csak lehet. Azt nem tudom, hogy viselném Ava hiányát, de talpra állok. A barátom Taylor majd segít. Sok sikert kívánok minden társamnak. Győzzön a jobbik!

 - Szép volt a kapcsolatotok. Úgy vélem, hogy ez egy jó lecke volt a lakóknak is hogy bármi megtörténhet... De derüljön ki hogy kifog a TOP8-hoz csatlakozni. 

 - Így van. Nem kerülgetjük tovább a témát! Érkezzenek az eredmények!

 - Nézzük meg ki térhet vissza a villába!



Audience GIFs - Get the best GIF on GIPHY

 - DEAN!

 - *Átkarolja és megcsókolja Ava-t* Nagyon nagyon sajnálom! Szeretlek kincsem!

 - Nem baj szívem! Legalább te visszatérhetsz! NYERD MEG! KÉRLEK!

 - Dean kérlek gyere ide! Hisz te visszatérhetsz a villába! Fu de nagy harc volt ez! Most mit érzel?

 - Nagy lehetne az öröm, de most elnyomja a bánat. Szerelmem nagyon hiányozni fog... De ki kell tartsak... 

 - A második párbaj győzelmed. Íme a lila kendő. Gratulálok. Menj vissza a villába.

 - Viszlát szerelmem! Várj meg! *csókot küld majd elindul.*

 - *leül Ava mellé* Hát ez most talán a legnehezebb lehet... 

 - Én csak nagyon boldog vagyok, hogy itt lehettem. Elképesztő élmény volt. Megszerettem mindenkit odabent. Remélem hogy Dean megnyeri. És találkozunk még a bosszú show-ban.

 - Köszönjük neked Ava! ÉS maguknak is kedves nézőim! Ez egy elképesztő harc volt, de ezzel most lezárult egy korszak!

 - ÍGY VAN! Elképesztő változások jönnek ugyanis a következő résztől IN GAME MÓDBAN olvashatják a részeket! A Sims 4-ben lévő képekkel illusztrált részeket olvashatnak megint, úgy mint a régi szép időkben, keverve a dalogusokkal.

 - A lakók átalakulnak külsőleg is. Megváltozik sok minden, és szinte egy teljesen új játék veszi kezdetét.

 - A top 8 játéka! Szóval várjuk önöket vissza! Hisz a következő epizódban szétosztjuk az aranykártyákat is.

 - Egyre izgalmasabb a játék. De végül csak egy nyerhet.

 - Találkozunk már az in game részben. Viszlát.


Villa
32.Nap - Este



 - Sziasztok! *Dean szomorúan belép a villába*

 - Ohhhh hogy az a jó *****

 - pf...

 - Jaj! ÉN DRÁGA AVA-M! :( Sajnálom Dean, de gratulálok.

 - Szép volt! *Megöleli*

 - Gratulálok! Szép volt.

 - Ez nem semmi. Szép volt.

 - Gyere menjünk be inni...

 - Köszi....



Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Marcus
Alphonse
Created with Quiz Maker