2020. december 15., kedd

Sims Villa 13 - 4.Rész: Karácsonyi Dráma

SIMS VILLA 13
4.RÉSZ
KARÁCSONYI DRÁMA


 - Üdvözlöm önöket a Sims Villa 13-ban. Jó újra látni önöket. Mikor utoljára találkoztunk 13 játékos költözött be. Nos, ez a létszám mostanra csak 11 és folyamatosan csökkeni fog. A maguk és a zsűri alapján folyamatosan csökken a csapat létszáma, míg a legragyogóbb csillag marad csak, aki az évad győztese lesz. A mai adás elég dráma. Rengeteg ármány és pletyka járta körbe a villát. De elsőnek lássuk milyen volt a hangulat miután Nathan visszatért a villába.


 - Szeretném tisztázni veled a döntésemet mielőtt mindenki bekavar és elindul a pletyka víz folyam.

 - De mi van akkor ha ez engem nem érdekel?

 - Akkor is végig hallgatod....

 - Hogy miért kellett Manamit és Myra-t kiválasztani? Köszönöm, de jelenleg nem vagyok vevő arra, hogy a saját lelkiismeretedet megkönnyítsd. 


 - Úgy vettem észre az évek során, hogy félnek az emberek nagyokat lépni... Ezért gondoltam úgy hogy taktikus leszek. Myra és Manami szerintem a két legnagyobb fenyegetés volt nekem. Nem hibáztathatsz azért, hogy a játékom miatt őket választottam. Nagyon sajnálom, de attól még nem szeretném ha te összetörnél vagy gyengülnél, mert én téged erős játékosnak tartalak. Tehetséges vagy és szerintem a fiúk közül magasan a legjobb. Ezért szeretném hogy megbeszéljük, mert én kedvellek téged és azt szeretném ha maradnál...

 - Értelek. Taktika volt és ridegség. Akkor ennyit is erről nem?

 - Nem fogsz sokat ehhez hozzáfűzni akkor gondolom? 

 - Figyelj nekem sincs veled más bajom, de ehhez idő kell... Majd megbeszéljük, amikor lenyugodtam.


Kylie - Sajnálom azokat, akiknek fájdalmat okozott Myra és Manami távozása. A döntés meghozatala nagyon nehéz volt! Majd összetördeltem az ujjaimat mire kitudtam ötletelni mi legyen. Nem akartam szerintem gyengéket küldeni, mert az miért lett volna jó? Idén a tehetség a tét... Szóval ennyi.


 - Ba*eg nem hiszem el hogy Myra kiesett... De azt sem hogy Manami. Azért valljuk be voltak náluk sokkal borzalmasabbak és unalmasabbak is. Most mi legyen?

 - Szerintem ha szövetségről van szó, ahol támogatjuk egymást és tényleg nem dobjuk egymást a busz alá akkor mindenképpen egy lojális embert kell megkérnünk... 

 - Én tudom ez furcsán hangozhat, és talán úgy hogy nekem ő tetszik, de Jordan egy nagyon helyes, rendes és jó lelkű ember. Ha ő itt lenne minke is jobb színben tűntetne fel. Elegem volt kicsit ebből a kirekesztett státuszból. 

 - Nekem is. Akkor hívjuk majd holnap félre és kérdezzük meg mit szólna ehhez... Most szerintem túl feldúlt hozzá.

 - Rendben.


Marci - Myra távozása utána úgy érzem Aleesa és én egy erős vezéregyéniség nélkül maradtunk. Bár szövetségünk nagyon korai volt még, de már volt... Most pedig így.... mint a féllábú kutya próbálunk találni egy csontot. Talán lesz egy harmadik tag és erősebben jövünk ki a helyzetből.


 - Én őszintén örülök hogy nem én estem ki... Szóval most lehetünk szomorúak... De azért mélyen legbelül mindenki fellélegzett, hogy nem ő lett aki hazacucolt. Meg aztán nem is voltam elragadtatva a produkcióiktól.

 - Carol fogd be kérlek. Nagyon unom már ezt a folyamatos negatív hullámot, amit magadból árasztasz. Mindkettő csaj rendkívül tehetséges volt...

 - Így van. De mondjuk annyiban van igaza Carol-nak, hogy két erős játékos maradt kint, ami ha tetszik ha nem kedvező számunkra.

 - Köszi virágsrác *kacsint*

 - Így van, de azért szomorú, hogy ha már a tehetségeseké ez az év elsőnek kettő olyan ment ki aki tehetségesebb volt egyeseknél.

 - Pontosan kikre célzol most drága szívem? *Helena Carol-ra néz*

 - Oha! Jó hát gondol mindenki amit gondol. Én csak örülök, hogy megélhetünk egy újabb napot itt és hogy közelebb kerültünk a milliókhoz.


 - Sajnálom hogy elvesztetted Manamit és Myra-t. Tudom hogy jóban voltatok...

 - Igen... Hát igazából most jól esne egy ölelés tőlük... De majd kint újra találkozunk és biztosan elmegyünk enni egy jó kis padthai-t.

 - Rám azért számíthatsz idebent. Tudod, hogy szeretem a különleges alakokat. 

 - Köszönöm! Aranyos vagy.


 - Olyan nagy súlyú kő esett le a szívemről, amikor azt mondta Nathan! Eléggé bevoltam odakint kakantva... Nem kívánom nektek ezt az érzést. Ott ültem középen, és úgy éreztem én vagyok a legesélytelenebb... De hát mint látjátok mégis én kerültem vissza és élek ezzel a második lehetőséggel.

 - Ennek nagyon örülök! Elvoltál kicsit tűnve, de ez egy Wake-Up volt számodra... Együtt érkeztünk és ha te most elmentél volna biztosan hiányoznál.

 - Én is örülök neki hogy visszatértél, mert legalább több fiú van a csapatban.


 - Egyébként tetszik nagyon az előadásod. Azt sajnálom egyedül tényleg, hogy pont ezzel a két lánnyal kellet megküzdened amikor mindketten tudjuk, hogy azok közül akik most nincsenek itt ki hogyan szerepelt.... Ha ők mennek el az nem zavart volna. Vagy ha egy bizonyos ember itt...

 - Ami késik az nem múlik!


 - Nathan a mi kedvenc mende-monda emberünk visszatért és hát nem hitte volna szerintem ő sem, hogy mi vár rá. Egy gyönyörű karácsonyra ébredő reggel. Bár a nap nagyjából abból telt, hogy mindenki kibeszélt mindenkit egymás háta mögött, ami végül Helena kárára vált.


 - VÉGRE KARÁCSONY! 

 - Jujjjj! Díszítsünk! 

 - Hát... Ez a fa annyira kis pucér... 

 - Azért nude a kicsike, mert fel kell öltöztetni! 

 - Én ebből most kimaradok ha nem baj. Jobban szeretek hátsó megfigyelő lenni karácsonykor.

 - Én is.

 - A lányom hiánya miatt nem nagyon szeretnék most beszélgetni... Sem örömködni, amikor nem vagyok az.

 - A FENÉBE MÁR A SOK DEPIS EMBER! Hát karácsony van! Én biztosan segítek.

 - Hajrá csajok!

 - Jaja! hajrá! 


 - Csodás lett!


Mitch - Hát ugyebár reggel arra ébrendtünk, hogy kaptunk karácsonyt... Aztán észre vettem, hogy Jordan elvonult... Mintha valami problémája lenne... Sajnáltam őt így utána mentem. 


 - Szia! Bocsánat, hogy zavarlak, de láttam hogy betévedsz ide és hogy szomorkodsz. Esetleg tudnék neked segíteni?

 - Engem már nem érdekel a karácsony sem ez az egész... elegem van... Igazságtalannak érzem hogy ő nincs itt...

 - Tudom kire gondolsz.... Figyelj! Biztosan nem örülne neki ha azt látná, hogy feladod. Ő is nagy harcos volt és úgy gondolom tovább kell küzdened az álmaidért, hogy odakint büszke legyen rád.

 - Köszönöm Mitch... Kedves vagy. Kicsit szeretnék egyedül lenni, de köszönöm hogy utánam jöttél. Igazi jó ember vagy.


Jordan - Mitch egy nagyon jó lelkű ember, hogy megpróbált helyre tenni engem... De sajnos úgy érzem ez nem jöhet helyre. Igazságtalanságnak tartom, hogy kiesett Manami. Ez pedig a legnagyobb gyengém volt, amit máris megtalált Kylie.


 - Láttam hogy erre jöttél. Valami baj van, hogy így egyedül ücsörgélsz? 


 - Nem bírom tovább Songmin... Nagyon tetszik és beleszerettem. Alig merek megszólalni a közelében és olyan nyominak érzem magam ha a közelében vagyok....

 - Nem akarok szemétnek látszani, de ugye nem én vagyok ez a személy?

 - Nem te ki butus! Már mondtam hogy a lányokat szeretem! Amelia-ról van szó... Belevagyok zúgva...


Carol - Zene füleimnek! Csak azért akartam utánuk menni, hogy kicsit dumáljunk. Kíváncsi lettem volna az álláspontjukra most hogy már csak így 11-en maradtunk... De hát még csak be se kellett lépnem már ellátak éppen elég infóval.


Helena - Nem bírtam tovább magamban tartani ezt a titkot. Örültem hogy Songmin már olyan bizalmi barátom lett, hogy neki ezt elmondhattam. Remélem titokban tudja tartani... Szeretném ezt az egészet elfelejteni, mert úgysem lenne belőle semmi.


 - Őszintén Kylie... Örültél neki hogy én tértem vissza?

 - Én bíztam benne, hogy a nézők téged szeretnek. Így is lett. Nem tudok mást mondani, mint hogy én játszani jöttem.


Venus - Nem mondom hogy Kylie nem játszott jól. Ügyes volt, hogy az erőseket tette el láb alól viszont ez a jövőre nézve nem valami bíztató. Itt egy játékos, aki ha győz, mert nagyon jó akkor az erőseket küldi ki. Előző héten védett voltam, de most már szabad préda vagyok... Kezdek aggódni. 


 - Nem is tudom hogyan mondjam ezt el, mert még biztosan rossz állapotban vagy. De szeretnénk megkérdezni, hogy nem lenne-e kedved csatlakozni hozzánk? Szerintem te egy jó ember vagy és hát tudod jól hogy nem szívleljük Kylie-t.

 - Szóval most rá akartok venni, hogy belépjek hozzátok. Kiakarjátok használni a helyzetet köztem és Kylie között. Viszont nekem nincs már vele semmi bajom. Tartok tőle és ez rosszul esett, de attól még nem utálom.

 - Nem is erről volt amúgy szó, de mindegy... Hagyjuk inkább.

- Szerintem is. Inkább találjátok meg ti is a helyeteket idebent... Ne pedig áskálódjatok mások háta mögött. 

 - Miért áskálódnánk? Mi csak összetartunk. Ez nem egy gyűlölet szövetség... De tudod mit hagyjuk. Tényleg. 


Aleesa - Azt gondoltam, hogy Jordan egy jó szövetséges lehet. De a csávó túl tolja a jó ember stílusát. Biztosan nagyon pipa Kylie-ra, hogy kiválasztotta azt a csajt, akibe belé zugot. Most pedig játssza itt nekem a Jézust... Na mindegy.


 - Sokan össze-vissza beszélnek ki a hátad mögött, hogy jaj mit tettél... Hát basszus nem játszani jöttünk? Én ha a helyedben lettem volna még durvább taktikai lépést teszek és ez nincs így senki mással idebent. Csak keresik a bűnbakot. Tiszta gázak.

 - Figyelj... Rá léphettem volna a könnyebbik útra és kiválasztok két gyengébb játékost. Na pf... Akkor meg gyenge lennék és buta. Most okos voltam és taktikus. Ennyi. Fáj, fáj ha nem akkor nem. Ez van most pedig megyünk tovább és meg kell most már ezt nyerni...

 - Tényleg amúgy! Milyen a koronát viselni királynőm? Igazi TOP BIGE LETTÉL a héten! 

 -Dugd vissza  a nyelved itt jön Jack Sparrow.


 - Amelia én olyat tudtam meg hogy neked le fog esni a napszemcsid.

 -Na jó! Kíváncsivá tettél!

 - Az előbb éppen a színpad terembe tartottam, mert én butus ott hagytam az egyik ékszerem... Amikor bementem pont elkaptam egy beszélgetést Helena és Songmin között...

 - JACK! Vagyis...khm. úgy értem CAROL! Mondd már!

 - Helena fülig szerelmes beléd Amelia!  

 - Mivan?


 - Elmondok neked valamit, de kérlek tartsd titokban!

 - Okés! Legyen cserebere. Én is elmondok valamit...

 - Nekem tetszik Mitch... Vagyis hát. Elkezdtem érezni valamit iránta. Elsőnek csak barátság volt, de már hiányzik ha nem mellettem van....

 - Ugyan ez van velem is csak éppenséggel Amelia-val. Ha rá nézek egyből újra tini fiú leszek... 

 - Köszönöm hogy ezt megoszthattam veled... És hogy te is őszinte voltál velem.

 - Ez alap! Örülök hogy barátokká válhattunk.


Nathan - A megméretettés közben végig azon járt az agyam, hogy ha visszatérek akkor ő vajon vár-e engem... Amikor bejöttem az ajtón és átölelt... Ott beleszerettem és szerintem ez most igazi. Venus-nak elmertem mondani, mert mióta visszatérem jobb lett a barátságunk. Kezdek egyre jobban nyítni mások felé habár az elején ez nem ment ennyire egyszerűen... Örülök hogy megkaptam ezt a második esélyt.


 - Mitch mondhatok neked valamit, így újra dekorálás közben... Bocsi csak... Fontos lenne.

 - Persze! Tudod, hogy velem bármit megbeszélhetsz.

 - Úgy érzem kezdek irántad érezni valamit. Csak azt szerettem volna ha te tudod... Ezt elmondtam még Nathannak, aki elmondta nekem neki ki tetszik... *odasúgja: Amelia*

 - Jaj! Nagyon aranyos ez tőled. Hát meglátjuk. Még van időnk megismerni egymást... Minden esetre érdekes hogy hirtelen visszajön és egyből szerelmes.


 - Szia Amelia! Mi a helyzet?

 - Az előbb halottam egy pletykát... Legalább is szerintem csak az lehet. Helena elvileg szerelmes belém...

 - Pont beléd?

 - Ezt kitől halottad? 

 - Egyet találhatsz...

 - Carol... Na és mi ezzel a baj amúgy? Nem lehet beléd zúgni?....

 - Hogy mi ezzel a baj? Az a lány... Szóval félek hogy esetleg zaklatni kezd vagy valami. Nem tudom... Jézusom itt jön. Legyetek természetesek...

 - Hali Lesz... úgy értem Helena! Mizujs?

 - Minden okés.... Miért?

 - Helena ide tudnál jönni egy pillanatra?


 - Halottunk az előbb valamit, mert Amelia túl hangosa beszélt, de ez elég kusza így...

 - Mi volt az?

 - Azt hogy te szerelmes vagy Amelia-ba... Viszont Nathan is szerelmes belé. Ami most kusza nekem... Meg hogy tudta meg hogy az vagy belé? Elmondtad?  

 - Erről hogyan tudhatnak?! Privátban beszéltünk róla! Valakinek van itt mikrofonja, amivel mindent hall ami elhangzik a villában? *gyanakvóan néz mindekire*

 - Ezt nem szeretném elhinni... Hogyan? *legördül egy könnycsepp* 


 - Uh.... Hát igen. Most nem lennék szegény Helena helyében. Amikor valaki ekkora titkot őriz, amit elmond valakinek, de pár percre rá már tudja az egész villa... Az durva lehet. Minden esetre a történetnek itt még nincs vége. A dráma továbbra is folytatódik és fokozódik a következő epizódban, aminek a végén már el is kell hogy búcsúzunk újra valakitől. Egy elképesztő karácsonyi próbával és még több drámával várom önöket legközelebb is. Szavazzanak és kövessenek még több fotóért instagram oldalunkon, aminek a linkjét a lenti képre kattintva találják. Viszlát.

Melyik lakó eddig a legszimpatukisabb?
Venus
Mitch
Jordan
Songmin
Marci
Carol
Kylie
Aleesa
Helena
Amelia
Nathan