2020. április 28., kedd

Sims Villa 12 - 40.Rész: 4.Párbaj






40.Rész - 4.Párbaj


Crowd GIFs - Get the best GIF on GIPHY



 - Üdvözlöm önöket itt a Sims Villa 12 negyedik párbaján!

 - Hihetetlen Ruby, hogy nemrég még 15 játékos lepte el a villát, és mára már csak heten maradtak, de ma este már csak hatan lesznek.

 - Így van hiszem a lakók által kiválasztott Neila kihívta párbajozni Layla-t. Az eredmények pedig már meg is születtek, és már bizonyos ki lett a párbaj nyertese.

 - Kapcsoljunk is a villába, és hívjuk ki a párbajozókat.


 - Kedves lakók, párbajozók. Eljött az ideje annak, hogy utolsó búcsút vegyetek a többi lakótól, és elinduljatok a stúdióba.


 - Sziasztok mindenki! Szeretném megköszönni a szavazóimnak a támogatást, de legfőképpen Gaianak és Marcusnak! Ti ketten nagyon fontos emberekké váltatok számomra itt a villában, csak Ava hiányzik innen. De ha ki esek, legalább láthatom őt is, szóval egy cseppet se bánom! Kintről fogom figyelni a műsort, és szurkolni nektek! Egy szó mint száz, alig várom hogy vége legyen ennek, és kint is tartsam a kapcsolatot veletek! Köszönöm, hogy a szr kavarás miatt legalább ti mellettem maradtatok. Nagyon jó volt ez a verseny, köszönöm a lehetőséget.


 - Sziasztok nézők és villatársaim! Tetszik amúgy a ruhám? Nem mindig láttok így! Szeretném mindenkinek megköszönni, amik rám szavaztak. Köszönöm, hogy versenyzője lehettem ennek az izgalmas játéknak. A villában sok embert ismertem meg, köztük valakivel még viszonyom is volt. Hát nem gondoltam volna.... Az előző párbajon is már ezt a beszédet terveztem, de az teljesen más hangulatú lett volna. Szerintem nem beszélek tovább már. Laura, nyerd meg ezt nekem ha nem térnék vissza kérlek! A többieknek is további sok sikert kívánok, kivéve egy személynek! na csáó!


 - Nagyon várunk vissza! Ne hagyj csendben csajszikám!

 - Hát akkor a viszont látásra... Remélem, hogy nyersz. *fülébe suttogva: Szeretlek*

 - *vissza súgja: Én is!*


 - Térj hozzám vissza! Egyedül lefejelem a falat!

 - Megpróbálok csajszi!

 - Üdvözletem párbaj ellenfelek. Neila neked ez nem újdonság. Milyen újra kijönni párbajozni?

 - Hát az első párbaj más volt... Ott úgy éreztem, hogy biztosan én kerülök vissza. Itt már a játék ezen pontján az ember semmiben sem biztos.

 - Mondhatjuk hogy te vagy a villa hódítója a csókokban. Elsőnek Dean, aztán volt itt Cherry-vel is valami kis csók, és most tudjuk mi történt Marcus és közted. 

 - Marcus-al sosem voltam biztos, hogy szeretem-e eléggé... Hogy tényleg elég vagyok-e neki, és elég az amit adni tudok neki. De mint kiderül minden passzol. Remélem visszatérhetek hozzá...



 - Layla te a játék elejétől fogva inkább külső szemlélő voltál. Te neked is volt egyfajta kapcsolatod Marcus-sal. Hogy érint hogy most Neila-val kavar?

 - Mindig is éreztem, hogy a srác nem való hozzám, és amíg úgy volt ahogy, addig jó érzés volt, hogy van mellettem valaki. Most már azt csinál amit akar. Én nekem ott van Laura.

 - Laura és közted miért alakult ki ilyen szoros kapocs?

 - Azt gondolom rájöttünk, hogy mi ketten gátlástalanok vagyunk ha arról van szó, hogy humor, és extrém dolgok. Remélhetőleg visszatérhetek hozzá, mert nagyon hiányozna.

 - Akkor Lucy-n már teljesen tovább léptél?

 - Sokszor már eszembe se jut, szóval igen.


 - Mondjuk ha nekem lenne egy olyan valakim, mint Lucy, én nem tudnám elfelejteni... Ez a különbség kettőnk között egyébként, hogy én érzelmesebb vagyok, ő pedig belülről mintha üres lenne.

 - Hát legalább nekem a fejem nem üres...

 - Ez elég gyenge volt Layla, ahogy sok más beszolásod is.

 - Neila, te pontosan miért is lettél ennyire ellenszenves sokaknak a villában?

 - Ezt én is megkérdeztem magamtól, és őszintén fogalmam sincs miért történt ez. Volt egy döntésem, ami miatt kitaláltak valami sztorit. Az egész Alphonse-ból indult ki. Ideges lett, mert Taylor kiesett, és rám hárította. A lakók pedig amint valakit lehet okolni, már rám is ugrottak és szét cincáltak... Ez van...


 - Akkor nem várunk tovább kedveseim. Lassan két hónap után valamelyikőtök elhagyja a játékot, és már biztosan nem lesz az idei évad győztese. Bármi is történik mind a ketten elképesztő játékosok voltatok! Gratulálok mind a kettőtöknek...

 - Viszont most érkezzék az eredmény! LÁSSUK NEILA VAGY LAYLA? LAYLA VAGY NEILA???

Television Audience GIF - Find & Share on GIPHY


















 Audience GIFs - Get the best GIF on GIPHY


 - Atya világ! KÖSZÖNÖM SZÉPEN! Ezt nem hiszem el... úr isten!

 - Gratulálok!

 - Köszi! Atya ég!

 - LAYLA! KÉRLEK TÉRJ VISSZA A VILLÁBA! EZ A KENDŐ A TIÉD! VÉDETTSÉG! Sok sikert továbbra is!

 - Köszönöm mindegy egyes szavazónak! ÚR isten!!!!


 - Kedves Neila! Nagyon sajnálom, hogy így alakult. Hogy érzed most magad?

 - Igazából boldog vagyok! Mert itt lehettem, és elképesztő utazás volt. Az első párbajon is kieshettem volna, de megnyertem, és volt dicsőségem is. Most vesztettem, de ki tudja mi lesz a jövőben. Lehetséges nem most láttatok engem utoljára.

 - A bosszú show-ban mindenképpen számítunk majd rád! Köszönjük hogy itt voltál, és gratulálunk!


 - Köszönjük az összes szavazatot.

 - Eszméletlen párbaj volt, de ez még nem minden, ugyanis hamarosan jön az UTOLSÓ KISZAVAZÁS! El sem tudom hinni, hogy ez mondom!

 - Bizony, és az utolsó párbaj is érkezik még. Tartsanak velünk legközelebb is. Most pedig lássuk, hogyan fogadják Layla-t a lakók.


 - Úr isten gyere! GYERE!

 - Kérlek Neila... ne hagyj itt így! Ne pont most! KÉRLEK!!!!


 - Hallóóóó Bit*hesss!

 - ÚR ISTEEEN!!!!

 - Ez az!

 - Yes!

 - Ne már! 


 - Mi a ???

 - Wow... Ezt nem tudom miért tettem... Oh....

Folytatjuk...



Melyik lakó a legszimpatikusabb neked? (Naponta egy szavazat)

Laura
Alphonse
Gaia
Dean
Layla
Marcus
Created with Quiz Maker