2020. december 8., kedd

Sims Villa 13 - 1.Rész: Beköltöző Show

 

NÉZD MEG A CSAPAT ELSŐ VIDEÓKLIPJÉT! AMI EGY EGYÜTTMÜKŐDÉS A K/DA CSAPATTAL:

SIMS VILLA 13
1.RÉSZ
BEKÖLTÖZŐ SHOW


 - Üdvözlöm önöket a Sims Villa 13-ban. Az elmúlt hetekben már megismerkedhettek az évaddal, a villával és a lakókkal is. Nem mindennapi videóklipben vettek részt, ami elképesztő sikernek örvend már most. Ez az évad a tehetségekről szól, és arról hogy igenis naggyá leszünk. Az idei évad rendelkezik a legjobb villával, ami alkotómnak köszönhetünk, Laci-nak. A villa gigantikus méretű és készen áll fogadni a tehetségre éhes villalakókat. A mai epizódban mind a 13 lakó beköltözik, de a végén csak egy lehet a győztes, aki egy lemezszerződést és minden segítséget megkap egy karrier elindításához. Idén a versenyzők sikerre éhes harcosok és mint a videóklipből is látják nem mindennapi alakok. Szóval kezdjük is a show-t. Elsőként érkezzen két leányzó, akik egy tánc csapatban is voltak láthatók a videóban. Érkezzék Venus és Manami.


 - Sziasztok! Nagyon örülök hogy itt lehetek veletek.

 - Örvendek mindenkinek. Gyönyörűséges ez a stúdió!

- Örülünk nektek lányok. Nos, kötelességem mint előző évad nyertese és túlélője figyelmeztetni titeket, hogy ez egy kemény játék. Hogy álltok ehhez? 

 - Érzek magamban annyi erőt, kitartást és tehetséget, hogy egy ilyen kihívás nem vág padlóhoz. Sokan azt gondolják a külsőm és előadás módom miatt, hogy én egy szuper erős és mindenre elszánt extravertált személyiség vagyok, de valójában ez nincs így. Ez pedig egy jó műsor, hogy kiderüljön milyen is vagyok a színfalak mögött.

 - Ezt én is így gondolom. Örülök, hogy már a KDA videóklip forgatáson találkozhattunk Venusal, mert nagyon hasonlónak érzem a mi karakterünket. Talán úgy jön le az embereknek, hogy én nagyon magabiztos vagyok. Viszont ez közel sincs így. Inkább visszahúzódó és konfliktuskerülő vagyok. Viszont ez nem az a hely, ahol ezeket el lehet kerülni. 

 - Manami rád egész érdekesen talált a zene. De még érdekesebb a jelentkezésed, ahol egy verssel fejezted ki a gondolkodás módodat. Előtudnád ezt most adni nekünk? Ha már a tehetség a tét! Akkor hajrá.

 - Hát nem számítottam rá, hogy egyből ezzel kezdünk, de rendben... "Minden ember jó, minden emberben ott a szikra. S hiába van a környezet, az ő akarat erejétől függ, hogy a szél merre fújja e tüzet. Az erdő vagy az ég felé?"

*tapsvihar*

 - Wow! Ez nagyon gyönyörű volt. Nem is tudom én mikor írtam utoljára verset...

 - Úgy gondolom lányok, hogy ideje hogy csatlakozzon hozzánk egy fiú is. Érkezzék egy srác, aki egy nagyon érdekes és színes személyiség. Igazi különc, egy meg nemértett művész. Mitch!


 - Éljen! Éljen! 

 - Cipő nélkül! Hát ez az igazi egyediség!

 - Nem minden napi ember vagy te Mitch. Mesélj magadról. Mire számíthatunk tőled?

 - Sok furcsa dologra... Igazából magamat fogom adni. Egy különc, vegetáriánus, mindenre elhivatott és sokoldalú ember vagyok. De kelleni fog idő mire megemésztik azt, amit én képviselek.

 - Én is vegetáriánus vagyok! Legalább nem leszek egyedül ezzel a különcségemmel.

 - Ez a különcök villája.

 - Kedves három versenyző! Köszönjük hogy bemutatkoztatok. Szeretném ha elindulnátok a villába, és ott várnátok meg a következő beköltözőket. Amíg te bementek a nézőknek bemutatjuk a villát:


 - Gyönyörű ez a luxus villa! Sajnálhatják az előző évad játékosai, hogy ezt nem tapasztalhatták meg.

 - Egy évadban, ahol tehetséges versenyzők érkeznek ez szerintem egy alap dolog. Minden esetre ti miben vagytok a legjobbak?

 - Álmom a színészet, de szeretek nagyon énekelni is. Igazából az egész hobbinak indult, de most már biztos vagyok benne hogy ez lesz a karrierem.

 - Nekem édesanyám hegedűművész, édesapám pedig egy rockbandában énekel. Az egész életemet a zene és a művészet vette körül. Szeretnék híres énekesnő lenni.

 - Rám a zene egészen érdekesen talált. Kai, az unokatestvérem zongorázott én pedig énekeltem. Aztán rájöttünk hogy ez a kettős nagyon jól passzol egymáshoz. Az én álmom leginkább az hogy a szüleim büszkék legyenek rám.


 - Most hogy az első három lakó már birtokba vette a villát. Itt az ideje, hogy megérkezzen a többi versenyző is. Köszöntsék Nathan-t és Amelia-t.


 - Szevasztok!

 - Üdvözletem a nézőközönségnek!

 - Örülök, hogy itt vagytok. Ti ketten elég messziről érkeztetek ide hozzánk. Meséljetek egy picit magatokról.

 - Én egy vágyakkal és álmokkal teli ausztrál srác vagyok. Mindenem a tenger part és a zene. Elsőnek talán nagyképűnek látszom, de egyébként szeretek az emberekkel foglalkozni. Jó szívűnek és jó embernek tartom magam.

 - Amelia vagyok egy álmokat kergető énekesnő. Franciaországba költöztem fiatalkoromban, ahol találkoztam egy amerikai menedzserrel. Már vannak híres dalaim, de szeretném ha nemzetközi lenne a siker.

- Sok sikert nektek hisz idén a tehetség a tét. Viszont nem csak ketten fogtok bemenni. Érkezzen hozzátok Kylie.


- Halimali!

- Üdvözlünk köztünk Kylie. Hogy érzed most magad?

- Rendkívül jól! Alig vártam, hogy végre én is részt vegyek ebben a játékban. Évadok óta próbálok eljutni ide, de idén jött meg a siker.

- Örülök, hogy idén sikerült velünk tartani.

- Köszi csajszi. Igazából én már úgymond híres vagyok. A Top Modellek világában már taroltam ezt köszönhetem anyukámnak, aki modellként éli életét. Most viszont apukám nyomdokaiba szeretnék lépni. Híres énekessé szeretnék válni úgy, hogy mindenki megismerje a nevem.

- Remélem sikerülni fog neked. Kérlek titeket kedves lakók, hogy induljatok el a villába.


 - Elképesztő, hogy már most milyen erős a csapat.

 - Igen! Már nagyon vártam ezt az egészet. Ti halottátok amiket odakint mondtunk?

 - Végig ment a TV-ben. Egyébként mindig is elszerettem volna menni Ausztráliába.

 - Hát nem biztos, hogy te szeretnéd azt csajszi.

 - Miért? Nem tűnők elég erősnek hozzá?

*Fél perc csend*

 - Uh... kínos a csönd...

 - Srácok... Ne most kezdjük el szerintem. 

 - Mindegy. Csajok ti nektek hogy tetszik a villa?

 - Nagyon pöpec. Mondjuk kisebb, mint a mi házunk... De... Most komolyan idén nincs szauna a villában? 

 - Mondjuk ez engem is zavar... *Mitch-re tekint* Amúgy érdekel nagyon...

 - NE! Én szeretném megkérdezni! Szóval te most tényleg mezítláb vagy?

 - Hát nem kell szemüveg. Mit látjátok igen.

 - Oksi. Figyú ez nem gond. Nekem bejönnek a fura alakok. Az összes pasim furi alak volt.


 - Még talán két percet sem töltöttek a villában a játékosok már lehet érezni a verseny feszültségét odabent. Hát küldjünk be még utánpótlást. Érkezzék Myra és Helena.


 - Jaj nagyon jó itt lenni! Sziasztok!

 - Woahhh! Ez a stúdió ELKÉPESZTŐ! HALI!

 - Sziasztok lányok. Örülök, hogy itt vagytok. Meséljetek magatokról. Elsőnek te Myra hisz te vagy az első indiai játékosunk.

 - Hiába mondanék bármit... Idő kell hogy megismerjetek. A lényeg hogy a pénzért jöttem. Nyerni jöttem. Nem félek a kihívástól. 

 - Nem látta valaki a karkötőm? Nem mehetek vissza megkeresni Marcus?

 - Öhm... nem. Inkább mesélj magadról.

 - Helena vagyok, aki nem nyugszik amíg el nem éri a célját. Elég gyorsan tudok megszeretni embereket és sajnos naivitásom is megakadályoz sokszor hogy átlássam az emberek szándékait. Remélem sikerül barátokra lelnem a villában.

 - Sok sikert nektek lányok. Viszont érkezzék most egy igazi úriember! Jordan.


 - Csaó!

 - Jordan mesélj nekünk. Úgy tudom te neked nehéz gyerekkorod volt.

 - Igen. Kiskoromban eldobtak a szüleim és utána nehéz sorsom volt, de a zene és a tánc segített. Ezért is vagyok itt. Ki szeretnék törni. Sztár szeretnék lenni.

 - Myra minden rendben?

 - *könnyezik* Ez egy nagyon megható történet volt. Most úgy megölelnélek.

 - *Rá tekint Myra-ra, majd forgatja a szemét* Tényleg szomorú a történeted. Remélem bent jobban megismerkedhetünk...

 - Erre lesz alkalmatok a villában. Kérlek induljatok el a villa ajtóhoz.



 - Hellósztok! Mennyire jól fest itt mindenki. Elképesztő.

 - Haló!

 - Szevasz haver! Menők a tetkóid. 

 - Köszönöm szépen. Hát igen... Mindegyiknek gazdag története van.

 - Mi a baj Kylie?

 - Mi lenne? Nincs baj Mitch. Minden rendben... khm...



 - Lassan annyian leszünk, hogy nem férünk el idekint.

 - Kezd igen aggasztó lenni a mennyiség. 

 - Ennyi tehetség között nehéz lesz kitűnni. Amúgy Venus te nagyon durván menőn festesz. Imádom ezt az egész outfitet meg mindent.

 - *elpirul* Köszönöm szépen csajszi! 

 - Kíváncsian várom a többieket. Amúgy Helena nagyon tetszett a beszéded a stúdióban. 

 - Köszönöm szépen ez kedves tőled. Igazából csak magamat adtam.


 - Bizony a villa egyre csak megtöltődig, mint egy hálaadási pulyka. Szóval érkezzék a további töltett. Aleesa és Marci.


 - Sziasztok! Örvendek nektek.

- Tiszteletem az egész stúdiónak, a nézőknek. Szeretlek lányom. Sziasztok!

 - Üdvözletem nektek. Mi hozott ide titeket?

 - Engem egy autó. Viccet félre téve az hogy végre híres énekes legyek. Hisz kiskorom óta a zenével foglalkozom. Ez a szenvedélyem.

 - Én több dolog miatt is. A lányom, akinek megszeretnék adni mindent. Másrészt legyőzni a sztereotípiákat. Egy roma lány nem csak roma zenét játszik. Imádom a külföldi előadókat és zenéket. Várom már hogy előadjak valami hatalmasat, úgy hogy a szívetek beleszakadjon a produkciómba.

 - Rendben. Nos, kíváncsian várjuk hisz ez az évad a tehetségekről szól. Most pedig érkezzék a harmadik tag. Egy igazi sztár... SONGMIN! 


 - SONGMIN! Egyenesen Koreából érkeztél ide hozzánk. Mesélj magadról.

 - Először is sziasztok. Bocsánat, hogy nem köszöntem, amikor beérkeztem, de kicsit még megvagy szeppenve. 

 - Jaj de kis édes vagy! Hát ne legyél ilyen félénk kincsem.

 - Jó jó! Na az a helyzet, hogy én már régóta szeretnék bejutni egy KPOP céghez... Viszont eddig nem volt hozzá szerencsém. Lehetőség számomra ez az egész, hogy kiemelkedjek és megismerjék a nevem.

 - Fantasztikus. Sok sikert nektek villa lakók. Akkor vár titeket a villa ajtó.


 - Szia csajszi! Örülök hogy újra látlak. Nagyon jók voltunk a KDA klipben.

 - IGEN! Nagyon imádtam. Már az is mekkora élmény volt. Na de ez... Körülnéznek és káprázik a szemem. Azt hittem megint egy csöves villa lesz...


 - Sziasztok. Milyen szép vagy Kylie.

 - Haha. Hahaha... khm... Köszi.



 - A villa már majdnem teljes. Már csak egy lakó várakozik, hogy beköltözzön. Érkezzék az egyik közeli ismerősöm. Carol.


 - Sziasztok!

 - Szia Carol! Te nem más vagy mint SV12 Mami lánya. Én már találkoztam veled egy Sims Villa 12 afterparty-n, de nem beszéltünk sokat. Szeretném ha bemutatkoznál.

 - Mit is mondhatnék... Mami egy olcsó jános volt hozzám képest. Nem főzni megyek be... Vagyis hát igen. Villalakókat megyek be takarítani. Az én célom a GYŐZELEM! Ezért vagyok itt. Ez éltet. Híres énekesnő szeretnék lenni és nem 12 ember barátja.

 - Fuhuhuhu! Igen pont ez hiányzott nekünk. Menj is be a villába. Robbantsd be a bombát.


 - Helló belló versenytársaim! Megérkezett a színes hajú vesztetek! 

 - Öhm... helló?

 - Kicsit durván nagy a tömeg.

 - Akkor ez lenne az egész bagázs?

 - Valószínű igen.

 - Akkor üdvözletem mindenkinek. Kezdődik a játék.


 - Az összes villa lakó megérkezett. Most már kezdődik a harc a milliókért, a lemezszerződését és az állandó támogatásért... Valakinek a karrierét a tenyerünkön hordozzuk majd. De hogy ki lesz aki jó magam és a többi nyertes sim közé csatlakozik az a tehetségeken és magukon is múlik majd. Nézzük meg mi történt a beköltözés után.


 - Eddig mit gondolsz a csapatról?

 - Hát elég vegyes a társaság. Kylie személyisége áll a legtávolabb tőlem. Viszont talán ez még változhat.

 - Nem vagyok ebben annyira biztos... Nem tudom miért akadt ki ennyire a lábamra... Nekem őszintén megmondom, hogy te vagy eddig a legszimpatikusabb.

 - Köszönöm szépen. Aranyos vagy. Nekem azért sok mindenki szimpatikus. Főleg Songmin, mert annyira cuki.


Mitch - Örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen különc a villában. Úgy érzem eddig akivel a legjobban kijöttem az Venus. Kedves, aranyos és különleges. Nem egyhangú, unalmas személy hanem igazán érdekes. Vannak akik közelebb állnak személyemhez és vannak akik teljesen elhatárolódnak az én személyemtől. Például ilyen Kylie vagy Carol. De lehet ez majd változik.


Venus - Mitch nagyon kedves és aranyos. Remélem ez a barátság tartós marad idebent, mert fontosak a kezdeti erős kötödések. Úgy vettem észre a villa máris sokfelé szakadt, ami kicsit zavart. Mégis csak egy csapat vagyunk. Itt vagyunk egy évadban... Meg minden. De nem érzem még a családias környezetet. 


 - Így van! Szeretek boxolni. Egyfajta hobbi volt, hogy levezessem a világ feszültségeit.

 - Én ezt versírással szoktam elérni.

 - Én énekléssel szoktam a belső feszültséget enyhíteni. Ha éneklek megszűnik körülöttem a világ.

 - Engem is teljesen átalakít az éneklés. Bár engem minden érdekel. Kipróbáltam magam minden területen.

 - Én is próbáltam a modellkedést, de vagyok az a fajta lány, aki non stop koplal csak hogy két miniméterrel kevesebb legyen a hasán.

 - És te kedvesem? Songmin? Mesélj valamit.

 - Igazából én annak is örülök ha itt barátokra lelek. Ha nem győzők nem baj, mert többet ér a tapasztalat. Engem ezek is gazdagítanak majd.

 - Te neked olyan gyönyörű lelked van. Alig várom hogy halljalak énekelni.

 - Én nem bírok tovább várni! Ki kell próbálnom.


 - Rengeteg visszautasítás és csalódás ért már. Most nagyon boldog vagyok, hogy sikerült bejutnom ide.

 - Sajnos ezzel sorstársad vagyok. Velem is sokszor megtörtént, hogy nagy ambícióval mentem el egy meghallgatásra, aminek sírás lett a vége.


Songmin - Jól érzem magam a villában. Úgy gondolom jó a társaság és remélhetőleg nagyon menő produkciónak lehetünk még a részesei. Mint például a K/DA táncos videó. 


Aleesa - Igazából a legtöbb ember nagyon szimpatikus. Vannak akikkel még nem sikerült többet társalognom, de hát ez majd változik. Egyenlőre Songmin aki nagyon közel áll a szívemhez. Olyan kis cuki.


Helena - Igazából senki sem figyelt rám, ami rosszul esett. Nincs bajom a lakókkal egyébként mindenki nagyon kedves, de azért résen vagyok.


 - Úgy gondolom a tehetség semmi pénz és vonzó erő nélkül. Ha nem vagy szexi és pénzes... Nem foglalkozik veled a kutya sem.

 - Figyelj én utcákon rapeltem, táncoltam... Abból kerestem a napi élelemre valót, amihez értek. A tehetségemmel, és most itt vagyok veled együtt... Szóval lehet nincs igazad...

 - Persze megértelek. Minden esetre ahhoz, hogy itt is nagy lehess biztosan több kell mint a tehetség.... Szerelem kell.

 - Tessék? Ezt meg miből gondolod?

 - Már jó pár évad lement a Sims Villából. A szerelmesek történetei mindig a legizgalmasabbak. Igazából már van is egy lány, akire kacsintgatok.


Nathan - Három leányzó van akik szóba jöhetnek. Kylie, Amelia és Myra. Igazi bombázók és úgy vélem érdekes történet alakulna ki... Persze egyenlőre ez taktika, de hát ki tudja mi sülni ki belőle. A legtöbb történelmi házasság is taktikai volt, és történtek nagy szerelmek így is.


 - Nem gondoljátok, hogy egy picit gagyi a társaság? Legalább is az egyik része nagyon mű, pop sztár szerű emberek.

 - Hát mondasz valamit... Minden esetre várjuk ki a végét, hogy ki mit mutat magából.

 - Ez így van. Nem kell egyből leírni az embereket a kinézetük alapján. Lehet jó fejek...

 - Jól van. Le ne harapjátok a fejem, mert volt egy véleményem. Természetesen nem utálom őket. A legtöbb emberrel már megértettem magam.

 - Engem igazából ez a Carol idegesít... Ahogy beérkezett ide... ch...

 - Igen az ultra gáz volt...

 - Kíváncsi leszek hogy mi sül ki ezekből a dolgokból. Már most látszik, hogy nagyon durva lesz a verseny.


Amelia - Idebent egyenlőre keresem a helyemet. Nathan egy jófej srác. Vele igazán jól kijövök ahogy Jorden-el is. Kylie egy furcsa lány, de jó szíve van. Myra-val sincs bajom. Szóval eddig minden rendben van...


 - Kicsit erős volt a bevonulásod nem gondolod?

 - Melyik része volt erős? A színes hajú vagy a vesztetek?

 - Igazából az egész... Miért vagy ilyen ellenséges?

 - Én nem vagyok az. Most is jót beszélgetünk nem?

 - Aha...


Carol - NAGYOOOON! Nagyon durván érzékenyek ezek az emberek. Mind játssza a megnem értett művészt, akiket megkell óvni. Tudom mit vállaltam, hogy nem kerülöm a konfliktusokat. De én őszinte vagyok. Nem fogok hazudni, ármánykodni hogy én legyek a győztes. Őszinteség számomra maga a nyeremény.


 - Figyelj ne haragudj ha megbántottalak. Nem állt szándékomban. Én csak vicces és jó fej akartam lenni a lábas dologgal... Rosszul jöhetett le, mert van egy stílusom, de amúgy szerintem jó fej ember vagy.

 - Köszönöm. Kedves vagy hogy bocsánatot kérsz pedig nem lenne kötelező. Most sokat nőttél a szememben.


Kylie - Úgy gondolom ez lesz a legnehezebb sims villa. Ez a bagázs és évad a legdurvább eddig. Legalább is biztosan nem volt soha ekkora a nyomás. Jóban kell lennie egymással, a nézőkkel és magunkkal. Mert hogy teljes erőnkből ott kell lennünk agyban, hogy jó műsort adjunk és megnyerjük a heteket... Örülök hogy Mitchel tudtuk tisztázni a dolgokat. Persze tudok nyers lenni meg hülyéskedek és nem értik meg úgy, ahogy én gondolom, hogy majd megértik... Remélem ez változni fog.


 - Nekem az nagyon inspiráló hogy te is, mint színes bőrű nő reprezentálód az elfogadást.

 - Köszi csajszi. Igazából én ezt nem verem nagy dobra, de nem titkolom a származásom.

 - Szerintem is tök menő hogy itt vagytok, és teljes női erőtökben kiálltok. 



Myra - Nekem furcsa ez a Venus... Ez a mindenkivel jóban vagyok dolog nem fekszik nekem. Egyenlőre Kylie az az egyetlen személy a villában, akit nem tudok hova tenni. Nem tetszenek a megnyilvánulásai... Túl játssza magát... Csak aztán nehogy kijátssza... 


 - Nem tudom hogy vagytok vele, de eddig itt mindenkivel tök jól elcseverésztem kivéve Myra-t. Az a csaj nagyon kötekedős.

 - Én nem nyilatkozom, mert eddig nem mondott rám semmi rosszat. De én sem társalogtam vele sokat.

 - Szerintem ő erősen nem kedvel téged Kylie.

 - Hát figyelj... Akkor jó helyen vagyunk, mert ez az a hely, ahol eldőlhetnek ezek az ellentétek...


 - Az emelten van egy próba terem. Songmin testvér már be is foglalta. Nincs kedvetek megnézni?

 - Uh! Én nagyon adnám.



 - Wow! Nagyon gyönyörűen tudsz zongorázni. Hol tanultad?

 - Az egyik nevelőszülőm zongora tanár volt. Imádtam, ahogy az ujjaim mozgására megszólal a dal.

 - Szívesen elénekelnék egy dalt, ha kisérnél...

 - Rendben...

 - Csatlakozhatok?

 - Persze.


Manami - Nem sokat voltunk még itt... De már most nagyon megszerettem embereket. Helena, Aleesa, Songmin, Marci, Venus és Mitch úgy vélem igaz barátok lehetnek... Jordan pedig... Egy nagyon aranyos és jó szívű srác... Csak félek, mert kicsit megtetszett és az sosem vezet semmi jóra.


Jordan - Nagyon úgy tűnik nekem, hogy Manami közeledése nem csak baráti. Amivel nincs is baj mivel nekem sem közömbös. De egyenlőre még nem ismerjük annyira egymást, hogy ebből bármi alakuljon.


 - Na mi a helyzet?

 - Beszélgettem egy picit Carol-al és érdekes dolgokat tudtam meg róla... 

 - Na? Ne habozz!

 - Az előző évadból Maminak a lánya...

 - Mi a... komolyan?


*nagy a csönd a három ember között*

 - Amúgy nektek ki a kedvenc előadótok?

 - Sok mindenki. khm... Amúgy nem tudjátok hova tűnt a fogkefém? Mert én már ki tettem, de mintha már el is tűnt volna... Myra?

 - Honnan tudjam mi történt a te fogkeféddel? 

 - Ja hát csak kérdeztem. 


Marci - Kylie egy menő csaj. Szerintem vele jól kifogok jönni. Myra már furcsa. Mintha direkt beleállna Kylie-ba. Minden esetre nem állok egy oldalra sem. Nem szeretem a konfliktusokat. A másik villa ellenség Carol. Érdekel mi lesz vele is. De egyenlőre csak hátra dőlök és nézem mi történik. Egyébként jól elvagyok. Mindenki szimpi.


 - Hallottam pár pletykát rólad... Igaz, hogy te vagy az előző évadból Maminak a lánya?

 - Igen. De most ez miért ekkora nagy meglepetés nektek?

 - Ja hát semmi... Csak tisztázni akartam, hogy gonosz pletykák terjednek vagy valósak. A te érdekesben.

 - Aranyos vagy. Igazából ez így van... Sokat tanultam tőle.


 - Kedves nézőink! Köszönjük hogy velünk tartottak a premier-ben. A játék már javában elkezdődött és kíváncsian várjuk mi a folytatás. Alább találhatják a szimpátia szavazást, ami nagyon fontos. Hisz így támogathatják a kedvenceiteket, hogy ne essenek ki. Egyben nézzék meg új Instragram oldalunkat, ami már több mint 200 követővel rendelkezik és ahol folyamatosan exlusive fotókat találnak. A következő részben is találkozunk. Viszont látásra.







Melyik lakó eddig a legszimpatikusabb?
Venus
Mitch
Jordan
Songmin
Marci
Myra
Carol
Kylie
Aleesa
Helena
Amelia
Manami
Nathan