2022. január 15., szombat

Sims Villa 15 - 9.Epizód: Ördögűzés (All Stars 2 - Szörnyek)

 



9.Epizód - Ördögűzés


 - Na mizujs kémcsaj! Hoztam Neked valami durva cuccot! 

 - Ez sem hiszem hogy Crime City legagyibb bűnözője kapott el... Még csak az adatbázisban sem szerepelsz... 


 - Vigyázz a szádra kincsem! Még mindig simán kinyírhatlak...


 - De még mindig nem tetted meg... TE kis hülye! 


 - Vártam már hogy újra puszit kapjak tőled! 


 - Elb@szott egy kapcsolat lett a miénk! 


 - Egy ajtó, amit eddig észre sem vettünk... Ez a hely tele van meglepetésekkel! Hát.... Csak utánad kedvesem! 


 - Nem veszem el a lehetőséget egy ilyen csínos hölgytől! 

 - A végén még elpirulok... Na menjünk be... 


 - Egy nagy és ijesztő bohóc... Nagyon eredeti. Mit is gondoltam volna... Hogy bent leszek valami nyuszikák? 


 - Szóval a nyuszik még megtudják olvasztani a szíved...


 - Te is érzed? Hasogat a fejem... áhh....


 - Jesszusom! Hová tűnt az a bohóc izé? 

 - Egy ajtó lett belőle... 


 - MI A!!!! 


 - Ez valami titkos hely lehet... De óvatosak legyünk! A végén még lezuhanunk.


 - Ez biztosan egy játékszoba... Csak élőben. Talán egy titkos helye a démonnak. 


 - Ez gyanús... Úgy látom odakint... A külvilág van... 

 - Kétlem hogy itt kiszabadulhatnánk, de meg kell próbálnunk.... *megfogja Cherry kezét és átmennek az ajtón*


Cherry és Melany egyszer csak a kapuk előtt találják magukat

 - Mi meglepő... Innen nincs kiút... De legalább megpróbáltuk. 


 - A vörös szoba szerintem odabent lesz, ahol Ők is lesznek. Viszont nem baj hogy tudunk róla, hogy van egy ilyen rejtett szoba. Még hasznukra válhat... Legyen a közös kis titkunk...

 - Én benne vagyok rocker csaj! 


 - Oh, milyen cukin alszik! Biztosan van benne egy démon? Nekem nem tűnik úgy...

 - Sajnos ez biztos... 


 - Még csak most vettétek észre... Hát ti aztán tényleg vakok vagytok, mint Orbán. Na jó! Legyen... 


 - Segítek kiűzni belőle... 


 - KÖSZÖNÖM FLAME! Kérlek... Légy vele kíméletes... 


 - Hát... Igyekszem, de egy démonűzés nem éppen egy olyan folyamat, amit finoman lehet csinálni.

 - Kitartást Hippia...

 - Melletted leszünk!

 - Nyugi haver! Nem lesz gáz! 


 - Most pedig... enyém leszel... Akarusz! 


 - MUHAHAHAHA!!!


 - Távozzatok innét! Ahhhh


 - NEM FOG SIKERÜLNI FLAME! GYENGE VAGY! NEILA GYENGÉVÉ TETT! A CSALÁOD GYENGÉVÉ TETT! MINDEN ÉRZELMED GYENGÉVÉ TESZ! 


 - Tarts ki Hippia! Menni fog! 


 - VELED IS CSAK AZÉRT VOLTAM MERT NEM VOLT KÉZNÉL MÁS! NEM VAGY JÓ PASI! EGY SZÖRNYETEK VAGY! BÁRCSAK MEGÖLTEK VOLNA ELSŐ ALKALOM UTÁN!


 - NEM FOGTOK ELKAPNI! ÉN VAGYOK AZ ŐSIDŐK SZEXUÁLIS DÉMONA!!! ÁÁÁHHHH!!!


 - MOND EL KI VAGY VALÓJÁBAN YVETTE A TÖBBIKNEK! NEM MERED MI? NA ÉS TE FLAME? MIT TETTÉL OSCARRAL? MIND BŰNÖSŐK VAGYTOK! FŐLEG TE DRAKE!!! 

 - FOGD BE! 


 - MÁR MAJDNEM MEGVAN! 


 - ÁÁÁÁÁÁÁÁ! EZ FÁJ! DEAN! 

 - HÉJ! EZ FÁJ NEKI! FLAME!

 - KUSSOLJ! MÁR MAJDNEM MEGVAN! 


 - Hippia? Minden okés?


 - NEjeheoihuihbjgshfuojodpgopo jpiahouabhsglkbdilhn jadk


 - Pkjhusbdjglké! MI EZ! HOGYAN?


 - Legyetek átkozottak!

 - Mit tettél velem te... Undormány! 


 - Hát megvagy... Te ocsmány démon! 


 - Azt hiszed nem tudok beléd hatolni Flame? 


 - Jézusom! Gyorsan csinálj vele valamit! 


 - Hidd el sok mindent fogok vele csinálni... 


 - ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! EZT MEGBÁNJÁTOK!!! Neee..... *átalakult egy törpévé majd eltűnt a semmibe*

 - Egy újabb démon a gyűjteményembe. Mint a pokémonok! 


 - Köszönöm szépen Flame! Ne is tudom hogyan hálálhatnám meg! 

 - Hát...Örülnék ha nem raknám rám jelet! De amúgy nincs mit. 


 - Öh... Te miért fogod meg a kezem?


 - Szerelmem! Olyan boldog vagyok, hogy nincs semmi bajod! 


 - Szerelmed? Miről beszélsz? Nekem férjem van! 


 - Helena! Végre... Hogy vagy? 


 - Már jobban köszönöm.... 


 - Tudom hogy amit tenni akartam... Az nem volt okos döntés. Elengedtem a bosszút és a dühöt. Megnyugodtam. 


 - Kérdezni szerettem volna tőled valamit... Tudod... Már egészen jól kezelem ezt az egész vámpír dolgot... Viszont... Azon tűnődtem hogy az átkokat nem lehet-e megtörni...


 - Van rá egy lehetőség. De mindketten tudjuk, hogy arra te sem lennél képes... 


 - Nem tudod mikre vagyok képes... Meséld el... 

 - A vámpír átok csak úgy oldható fel ha egy újszülött vérét közvetlen születése után megiszod... Vagy ha szétszórod az átkot... 


 - Szétszórod... vagyis... átadod?

 - Így van... De hát... Én már átalakítottam több mint 10 embert is és még mindig nem lettem átok mentes... Csak egyre gyengül... 

 - Köszönöm Anthony...


 - Na végre hogy megtaláltalak kisegér... 


 - Oh... Csajszi... Nem leszek az embered rá, hogy én is emberek vérét szívjam... Már mint szó szerint az nem játszik, de köszönöm hogy felajánlottad. 


 - Isteni volt a s*gged tegnap este! Csak úgy faltam.

 - Befognád? Hogy beszélhetsz így rólam? 

 - Neked mi a bajod? Régen.... hagyjuk.


 - Ti ismertétek egymást?

 - Hogy ismertük-e egymást? Ch... Hát... Fogjuk rá... De mi közöd van hozzá donna tonna? 

 - Te... MICSODA? Na jó... Te aztán nem vagy normális. 


 - Hogy merészeled így hívni a barátnőmet te börtönszökevény? 


 - HÉJ! Nekem nincs semmi bajom a leszbikákkal! Nyugi van drogos csaj! 


 - *felpattan, majd Cherry visszahúzza*

 - Nyugi csajszi! Nem éri meg ez a nyomorék. 


 - Hogy merészel ilyeneket mondani? Cherry ha ez a te kutyád... Tartsd pórázon.


 - Na van bármi híred? Én próbáltam bemártani Palmert Flame-nél, de kiderült, hogy nem lehetséges... 


 - Úgy hallottam Laura és Layla nekiestek Minhonak... Lehetséges, hogy Ők fognak párbajozni. Legalább is potenciális lehet.


 - Szerintem védettek Sorchaval együtt! Ez nem jó... Tennünk kell valamit! A háttérből kell irányítanunk a játékot ha nem szeretnénk kiesni idő előtt... Az előtt... 

 - Biztos vagy benne hogy akikre vársz eljönnek? 

 - Neila megmutatta Nekem. Négyen lesznek... Eljönnek és akkor lehetőségünk lesz kimenekülni. Mindannyiunknak... 


 - Itt az idő srácok... a takarításnak! 


 - Mit tettem? Mit tettem? Mit tettem?! ÚR ISTEN! RAY... kérlek... bocsáss meg... Ez a démon volt és nem én... Nem én... nem... 


 - ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!


  - Bocsi hogy zavarlak... Én csak... El szerettem volna mondani... 


 - TUDOM HOGY A DÉMON VOLT! DE ANNYIRA IGAZINAK TŰNT! Én beléd szerettem.... 


 - Elfogadom... Elfogadom ha nem... de


 - Kérlek mond valamit....


 - Kis csávó! Vissza azokkal a jó pofa, filmsztár ajkakkal, mert ez a ribi szája nem érinti többet a tiédet! Hát mit gondolsz?! Majd én férjes asszonyként nekiállok aztán alád kerázok vagy mi? 


 - Te jó ég! Ki vagy te? 

 - HIPPIA B@ZDMEG! KIB@SZOTT HIPPIA! Aki Ray felesége, de nem veszítette el önmagát. Most már... Visszatértem. Te pedig tiplizzé tőlem jó messzire don huán! 


 - Ezt.... Ezt még nagyon megbánod... 

 - Húúú de félek! NA taka van! 


 - Helló! Layla igaz? Te voltál a kedvencem a Sims Villa 12-ben! 


 - Remélem jól vagy Sorcha! 

 - Jaja! Minden oké. Laza nap van. 


 - Szóval arra gondoltam ha kedved volna szívesen megismerkednék veled. Úgy vélem sok bennünk a közös.


 - Oh, milyen kedves vagy de nem hiszem, hogy... Már mint én nem biztos hogy az vagyok akire gondolsz. A tv nem mutat meg mindent csak kiragadja a pillanatokat. 


 - Oh, ez csak üres csacsogás! Ha lesz kedved... Bármikor szívese beszélgetek veled. 


 - Már vártalak... Milyen visszakapni a régi Hippia-t? 


 - Szörnyű.... Nagyon... ÁH! Összetörik a szívem... Annyira belészerettem... Én... 


 - *Melany átöleli* Nyugi srác! Lesz még szerelmed... Neked tényleg csupa szíved van, ahogy mondani szokták. Ezt az ölelést pedig úgy vedd hogy most és soha többé, mert utálok érintkezni... így... 


Melany: Tudom nem rám van... De őszinte leszek hogy Dean nagyon a szívemhez nőt! Azt gondoltam az, ami a TV-ben volt, de nem... Sokkal több ennél. Szeretem a közös helyünket és remélem sokáig együtt játszhatunk a játékban. 


 - Hogy vagy? Halottam mi történt... Akkor most már te vagy? 


 - Ja virágszem... Én vagyok. Nem tudom mi történt, de keféltem mindenkivel. Ez a démon megszállta a testemet... És most attól félek elvesztettem a családomat. 


 - Ne légy nevetséges... Biztosan nem lesz semmi baj hisz tudják hogy Őket szereted és akarod ellenére történtek a dolgok... 

 - Biztos vagy benne? Én nem lennék teljesen... A démon kihozta a legrosszabbat belőlem, de az akkor is... Én voltam. 


 - Végre hogy megjelenttél... Szóval... Te is azon dolgoztál mint én? 


 - Gondolom igen... Nem foglak untatni. Vége a szövetségünknek és várom a napot, amikor lecsaphatod rád.


 - Ha lesz ilyen napod! IGEN! Tudok varázsolni! Letudlak győzni! 


 - Ezt meg mikor... és hogyan... TE! UTOLSÓ!


 - FROSTÁLIO! 


 - Mi a... 


 - Oh szegény pára... Mi lesz most veled... Így befagyva nem tudsz majd részt venni a játékban... Milyen... sajnálatos baleset. 


 - Vigyázz magadra Yvette... Találkozunk amikor győztem.


 - Akkor ez most már... Háború...

Melyik versenyzőnek/versenyzőknek drukkolsz hogy győzzenek?
Amelia
Anthony
Minho
Carol
Cherry
Dean
Flame
Helena
Hippia
Konstantin
Laura
Layla
Melany
Mitch
Sorcha
Palmer
Oscar
Drake
Yvette