2020. március 19., csütörtök

Sims Villa 12 - 3.Rész

*Ez a borító egy demó, még az egész létszám előtti*

3.Rész - Férfi uralom és női álmok

 - Üdvözletem föld lakók! Az én nevem Bryce, és ma én leszek a Sims Villa 12 műsor vezetője. Bizonyára feltették a kérdést, hogy Ruby Rose miért nincs jelen. Nos a stáb úgy döntött, hogy két műsorvezető legyen. Így lecsökkentve a kialakult világhelyzet okozta veszélyeket. Egyben ez egy eléggé tesztoszteron szagú epizód ugyanis ma HÁROM új férfi simmel fog növekedni a villa létszáma. De mielőtt ez megtörténne. Lássuk milyen volt a bent lévő lakók második napi reggele. Az előző epizódban lévő két új lány volt természetesen a téma, és az ott felejtett tampon a WC-ben, ami még mindig zavarta Dean-t.

2.Nap - Reggele

/A fürdő szobában

 -  Látod? Valaki folyamatosan itt hagyja a tamponjait. Undorító! Ki lehet az?

 - Hüm... nos hogy őszinte legyek Layla az első gondolatom, de ő tegnap szintén gyanúsítottat keresett.

 - Mert lehet hogy éppen ő az, akié az a tampon.

 - Ne nagyon hozd fel ezt többet szerintem a lányok előtt. Rád ugranak, és szét cincálnak. Ez pedig pont jól jön nekik... Ezek mellett szerintem ma este fiúk jönnek. Talán valamelyikük megtalálja majd, felhozza, és őt fogják szét cincálni...

Kibeszélő Szoba:


 - Taylor nagyon okos. Pontosan tudja hogyan kerülje el a kiesést, a középpontba kerülést. Tetszik ez a fajta játék mód. Lehet nekem is ezt kéne előnyben részesíteni. Az a tampon várhat magára.

/kint a medencében lazul Gaia, Neila, Candy, Laura, Layla és Cherry - a villa lányok

 - Azt elmondhatom, hogy eddig te voltál a legérdekesebb sim, aki belépett ide!

 - Jaj de édes vagy! Köszönöm szépen!

 - Szóval te ronda videó játékokon élő pasiknak tartasz live videókat? Ebből élsz?

 - Valakinek őket is szórakoztatnia kell. Legalább neked jutnak az izmos instagram pasik!

 - Így igaz csajszi! 😉😋😘

 - Wow! Még ilyen sem történt, hogy Candy-vel valaki ilyen jó fej volt... Te tényleg szinte már TELJESEN tökéletes vagy...

 - Azért attól távol vagyok... De aki kedves velem azzal én is rendes vagyok. Ez evidens. Megpróbálok minden helyzetből valami jót kihozni... Na és nektek milyen álmaitok vannak lányok?

 - Átvenni a hatalmat a férfiaktól, és legyőzni a sztereotípiákat.

 - Rock N Roll baby! Rock Sztár leszek!

 - Megmenteni a világ összes bajban lévő gyermekét! Egyszerűen nem tudom elviselni mennyi gyermek szenved nap mint nap a világban.

 - Hát 17 évesen nem tudom minek kéne lennie... Talán az, hogy őszinték legyünk egymással... khm. *furcsán rápillant Neila-ra, majd közelebb húzódik Gaia-hoz*

 - Én író szeretnék lenni! Egy igazi sikeres írónő. Mint J. K. Rowling.

 - Egy tökéletes férfi. Szóval úgy érzem nektek több esélyetek van elérni az álmaitokat!

 - Pedig már itt van egy tökéletes pasi! *minden lány a medence mögé néz, ahol Dean és Taylor félmeztelen állnak várva, hogy helyet kapjanak*

 - Wow! Azt hiszem hirtelen túl meleg lett lányok nem? 😊

 - Én csak Candy büdös leheletét érzem az arcomon! Azt hiszem én el is húzok... 😖

 - Nézz az orrod alá! Ronda goth csaj! 😠

 - Erre most nekem sincs sok szűkségem. Kiengednél? *Dean elállja az utat Cherry elől*

 - Neked bármit megteszek. 😚

 - 😑

 - *Taylor beül Gaia és Neila közé* Na mizujs csajok?

 - Semmi különös. Épp az álmainkról beszélgettünk. Neked mi az álmod?

 - Mondanám hogy te, de az túl rámenős lenne!

 - Túlságosan? Ez konkrét flörtölés!

 - Üdv neked Laura! Mi a helyzet!?

 - Szóval ha nincs ló, akkor jó a szamár is? Nem köszönöm. Inkább megyek és iszom egy jó hideg teát. Gaia velem tartasz?

 - Ne haragudj, de most én maradni szeretnék.

 - Egyedül is oda találsz nem?

 - Oh...


Kibeszélő Szoba:

 - Észre se vettem, hogy Laura milyen központi személyiség lett. Egyre jobban alakul ki a villa hierarchia. A lányok most tarolnak, még nincs bent mindenki, de még így is érezni, hogy a kezdeti jó barátnők mára már csak ismerősök a villában. Mikor még kevesen voltunk Gaia inkább barátkozott Laura-val, mint Candy-vel. Most hogy itt van Neila, akivel valljuk be jobban megtalálja a közös hangot... Azóta Laura egyedül érezheti magát. Most pedig Cherry miatt Dean listáján is csak második. Talán ez jó alkalom lenne arra, hogy Laura-t elcsábítsam...

 - Nem tudom miért ennyire ellenszenves velem Laura. Kezdetben semmi probléma nem volt, aztán furcsán kezdett viselkedni. Én pedig nem fogok más valakinek a szeretetéért könyörögni. Ha nem akkor nem csajszi, de akkor rajta vagy az ellenfelek listámon.

 - Sajnálom Laura-t, de most már mások is vannak itt, akikkel meg akarok ismerkedni. Ha nem barátkozom másokkal hogy a francba fogok elhelyezkedni a villában?

 - A lányok nagyon szeszélyesek a villában. Elég nagy probléma egyenlőre nekem megtalálni azt aki hozzám való lenne. Cherry az lehetne, de nem látom hogy hajlana rá. Lehet titokban rólam álmodozik! De ez nem garantált. Laura szintén egy furcsa lány, akire nem hat a külsőm, ami egy jó dolog, hisz a szív fontosabb. De ő csak egy bunkó pasast lát bennem. Nem értem hogy miért. Szóval félre hívtam Neila-t... hátha...

/mosókonyha

 - Szóval mi volt ami annyira fontos volt, hogy nem várhatott... Csak négy szem közt közölheted velem?!

 - Gyönyörű vagy! Láttam, amint bejöttél, hogy más vagy mint a többiek. Elveszem a szemeidben. *lassan hátra fésüli kezeivel Neila haját, majd lassan a mosógépnek dönti a lányt*

 - Nem gyors, hogy egyből lesmárolsz?

 - Az élet rövid... Nem kívánod?! Kíváncsi vagy rá milyen érzés nem?

 - Nem fogok hazudni. Gyönyörű szád van... Azt hiszem... Talán... *Neila lassan oda hajtotta fejét, majd megcsókolta*... De ez nem jelent semmit.

 - Hát persze hogy nem... *Dean kiment a szobából*

Kibeszélő Szoba:

 - Ahogy nagymama mondta: Ha tudom használjam, amit kaptam. Miért is ne?

Stúdió


 - Nos a villában el is csattant az első csók, amit nem tudunk hova tenni. Ez most érzelmes volt?! Vagy taktika? Vagy valami hiánya? Nem tudhatjuk. Egy biztos, ahogy látjuk a lányok nagy uralom alá vették a villát. Ezt pedig ma este megváltoztatjuk! Ezért is érkezzék a három fiúból az első! Egy szexi, lázadó művész! MARCUS SWIFT!

 - Hello! Bello!

 - Egy igazi művésszel van dolgunk. Mesélj nekünk erről!

 - Nos, a helyzet az, hogy ahol találok művészetet ott alkotom. Nincs kritérium. A kedvenc ihletem pedig az emberi test. Imádom lerajzolni, megalkotni. Más szemmel látni az embert.

 - Huh! Ez mély öregem! Nos, akkor találkozzunk másik társaddal, akivel együtt mentek a villába. Ezen fiú egy igazi kocka, akinek a hasa is kocka! Rá igaz az is hogy a szívéhez a hasán keresztül vezet az út. Igaz ez nem a hölgyekre értendő! Érkezzék a mindig vidám, és jó kedvű Alphonse Brooklyn!

 - Hali! Sziasztok!

 - Ez egy furcsa, képregényes kombó! Videojátékok és edző terem?

 - Tudod Bryce ez van ha melegnek születsz, de sok a heteroszexuális barátod! De végül is mindig is imádtam elveszni a játékokban, amikor a külvilág már túl unalmassá vált. Vagy éppen fájdalmassá.

 - Te nem rejted véka alá a másságod. Van esetleg most párod?

 - Szabad vagyok, mint a madár. De most jelenleg nem keresek. Kalandok mindig vannak, de nincs szűkségem egyenlőre egy kapcsolatra. Főleg nem az egyetem mellett. Nehéz lenne elég időt tölteni az illetővel.

 - Minden tiszteletem az olyan erős embereknek, mint te, akik vállalják magukat.

 - Nos, odabent lesz elég időd ilyesmire is... khm... Ezek után érkezzék a harmadik fiúnk! Egy egyszerűnek mondható üzletember. Drake Moonford!

 - Csáó!

 - Drake te szereted a romantikát ugye?

 - Ha a nőkről van szó egy másik énem jön elő... Igen, szeretem a romantikát. Szeretem a humort, és a kedves lányokat. Azokból meg van egy pár odabent.

 - Mondj egy példát!

 - Hát az új csaj nagyon ott van a szeren! Neila!

 - Akkor ugyan az a lány érdekel minket.

 - Hát... *felméri Marcus-t* Oks.

 - 😦😠

 - Fiúk nincs több időnk beszélgetni. Itt az idő, hogy elinduljatok a villába!

3.Nap - Este
/a villa kapui mögött

 - Remélem nem ugranak ránk vagy ilyesmi.

 - Ha Neila az én nem bánom!

 - 😤... öhm szerintem csak adjuk magunkat...

*Kinyílt a kapu, és amint a három új fiú belépet a lányok mind sokkolódva állnak előttük. Nagy a csend mindenki bemutatkozik egymásnak*

 - Veled szerettem volna a legjobban találkozni. *Neila-ra néz, aki mellett ott áll Laura*

 - Ki gondolta volna Drake... Mindig is az ilyen nők jöttek be neked.

 - Te honnan ismersz engem? ...

 - Jesszusom... Heart Iskola! Végzős voltál, én elsős...

 - Egy iskolába jártunk? Az frankó.

 - Akkor én magatokra is hagylak!

 - Nagyon szépen kidolgozott a tested! Biztos sok munka van benne.

 - Hát igen. Igazából már hobbi lett az egész edzés szóval ne nagyon figyelek már rá.

 - Tetszik a stílusod! Van kedved ismerkedni?

 - Hát hogy a fenébe ne?! Menjünk beljebb!

 - Én nem néztem a részeket. Nem tudtam rólatok, azt sem hogy már ennyien vagytok, és szinte mindannyian lányok?

 - Hát igen már rohadt idegesítő volt! De végre férfiak is beszáltak a versenybe. Úgy értem IGAZI FÉRFIAK *Drake-re pillant, aki Laura-val társalog még*

 - Candy neked nem tudom mit jelent egy férfi. De az ott nem hiszem hogy az amire vágysz. Sok a réteg, alatta pedig egy puding lapulhat.

 - Mert a plasztika, és a kamu test sokkal jobb...

 - Milyen plasztika? Te neked elmentek otthonról!

 - Skacok! Légyszíves ne ijesszétek el az új legjobb haverom! Gyere bemutatom a villát!

 - Köszi szépen! Már kezdtem veszélybe érezni magam!

Stúdió


 - Három új pasi... igen... Nos de ez nem az összes sim aki ma még beköltözik. Bizony ám! HUHU! NA most olyan jön, ami még sosem volt! Egy olyan sim, akire még nem volt példa EGY ÉVADBAN SEM a tizenegy előző évadból. ÍME BEMUTATOM A VILLA NAGYIT! SUSANNE MARYLAND!

 - HUHU!!!!! SZIASZTOK! ÚR ISTEN! ITT VAGYOK VÉGRE! Jahjjjj...

 - Ne ess túlzásokba! Csak óvatosan! Egy energikus idős hölgy vagy. De divatos, és gazdag múlttal. Mesélj nekünk magadról!

 - Kis húsom! IDŐS HÖLGY?! MIT MERÉSZELSZ! Egy igazi atom csaj vagyok! *feláll bemutatja a testét, majd visszaül* Nem fogom vissza magam csak mert ezek a fiatal csirkék azt hiszik nem vagyok benne a játékban. Igen is nagyon is benne vagyok. Játszani is fogom a játékot úgy ahogyan ők. Talán a tapasztalatom előnyt ad nekem majd ebben a játékban. 4 gyermekem van 3 apától! Tudom hogy megy ez Bryce kedves.

 - KÉREM! Ne is szaporítsa a szót! Irány a villa. Mutassa meg, hogy a kor nem számít!

*Susanne elindul a villába*

 - Nos, hogy mit szólnak a lakók a nem várt meglepetésre azt már csak a 4.epizódban tudhatják meg. A JELENTKEZÉS MÉG MINDIG NYITVA! Még egy évadban sem volt, hogy a negyedik részben még lehetett jelentkezni. Legyen a te simed a következő beköltöző! JELENTKEZZ! Találkozunk legközelebb!