2020. április 17., péntek

Sims Villa 12 - 30.Rész



30.Rész - Győzzön a jobbik fél

 - Üdvözletem nézőink! A tegnapi nap egy hatalmas sokk ért mindenkit, hisz eljött a harmadik kiválasztás és vele a hármas párbaj is. Önök döntenek, mint minden párbajon. Ki térjen vissza? Ki legyen a három közül az egyik aki visszatér? Csak egyszer szavazzanak, mert a több szavazatot diszkalifikáljuk.



Ki térjen vissza a párbajról? Ki legyen a párbaj nyertese?

Dean - Verona
Ava - Bálint
Cherry - Loni
 - Most akkor lássuk mi volt a kiválasztás utáni nap.


Villa
30.nap - délután



/Az ebédnél mindenki nagyon csöndben van. Feszült a hangulat.

 - Azért ez az ebéd már nem az igazi... hiába tanultunk meg mindenféle receptet nagyitól Gaia... Azt hiszem most csalódást okoztunk neki.

 - Dehogy is! Mama nagyon büszke lenne ránk, hogy egyáltalán használjuk a konyhát.

 - Bár kénytelenek vagyunk. Végül is nem tudnánk mit enni... de egyébként biztosan büszke lenne ránk.

 - Hát ránk lehet büszke lenne, de tudok valakit, akire biztosan nem.

 - Várjatok, hozok pattogatott kukoricát!

 - Nem kell itt titkosan beszélni. Tudjuk, hogy rólam van szó. Na és miért is ne lenne majd mami büszke rám?

 - Hát nem is tudom, mondjuk az hogy rosszindulatúan kihívtad Ava-t. Mikor tudjuk jól, hogy vele nincs is semmi problémád... 

 - Mondd el a többi hét ember közül ki az, akivel nekem volt problémám...

 - Hát például Laura-val kiakartatok az elején tolni, és összeszövetkeztél Candy-ékkel. Ava-val sosem volt konfliktusod...

 - Az régen volt, más volt minden, én is. Egyébként pedig veled az első pillanattól kezdve van problémám. Szóval igazából tök mindegy mit mondasz. Lehet gonosz volt ez tőlem, de ez a játék ilyen, taktikai, és vannak olyan döntések, amik nem igazságosak... mint az élet...

 - Nem tudom beleszólhatok-e... Remélem igen, de egyébként én sem tartottam ezt egy szép ötletnek, mégis úgy érzem ez egy jófajta bosszú neked Dean. Ha vissza is térsz, akkor tudni fogod milyen érzés, ha a szerelmed kint marad. Jó ez más szitu, mert hát te visszatérsz, és nyersz fölötte... De akkor is. Ha kint maradsz tudod majd mit érzett Drake. De minden esetre, ami biztos így vagy úgy ez egyfajta bosszú tőlem, ami igaz, és sajnálom hogy így történt, de te is hoztál egy olyan döntést amilyent... Most megtudod milyen elveszíteni akit szeretsz.

 - A lényeg hogy mindenkiről lekerül a végére a maszk. Nem gondoltam volna, hogy akikkel jót buliztam múltkor, most ellenem fordulnak.

 - Azért ne beszélj többes számban. Én, sőt a többiek sem rád tették a jelet. Sőt ha jól emlékszem sosem kaptál még jelet...

 - Ahogy a játék halad előre, egyre nehezebb lesz, és lesz olyan, hogy olyanra is kell tenni, akit amúgy szeretünk... Mert nem áll olyan közel, vagy taktika miatt... Ez a játék ilyen.

 - Ez egy nagyon stresszes játék...

 - De hát ne sírjunk már... Erre jelentkeztünk. Volt előttünk 11 évad basszus...

 - Volt már erre példa, hogy hármas párbajon olyanok mentek ki, akik együtt voltak, vagy jóban voltak. Szóval sajnálom. Ez van. Én is kockáztattam, hisz a két talán legerősebb játékost hívtam ki... Ennyi...

 - Igen azért meg kell hagyni tökös húzás volt...

 - Én biztosan nem mertem volna így dönteni...

 - Miért akkor hogy döntöttél volna Neila?

 - Olyat vittem volna, aki szerintem a leggyengébb...

 - Aha... 

 - Nem tudom miért vagy ennyire bunkó mostanság... Úgy érzem mióta Lucy elment te teljesen átalakultál...

 - Sajnálom, de ez vagyok én... Hiányzik, haragszom, és élvezem a bent létet, mert tudom hogy nem nyerhetek ha olyanok vannak itt mint te kedveském...

 - Figyelj, nem izgat mit mondasz. Én döntésem hogyan játszok nem a tiéd...

 - Ez így van, de gondolom engem vinnél amúgy... Lol...

 - Én nem mondtam nevet...

 - Amúgy nagyon eltereltétek a témát! Én szeretném ha tudnád Cherry hogy amit tettél undorító! És remélem kint maradsz! Nagyon remélem hogy legyőzünk téged....


 - Nem a kapcsolatodat támadtam meg, a szimpla jelenléted zavart. Komolyan, egyre jobban emlékeztetsz a bátyámra, ő is ilyen nebáncsvirág volt, amikor végre kiálltam a saját igazam mellett az egész család előtt. Amióta az eszemet tudom, az ő árnyékában éltem, míg ő mindent megkapott, nekem ugyanazért keményen meg kellett küzdenem. Én ilyen vagyok, a végsőkig harcolok, ha kell. Ava, a te személyeddel nincs bajom, de szeretem a csavarokat, mint valaki... Lehet engem kígyónak nevezni, de ilyen ez játék, előbb-utóbb úgyis csak egy marad, és ez az, amiért a nézők is itt vannak, és nem pedig a nagy Ő-t nézik. Továbbra is azt mondom győzzön a jobbik.


 - Ez jó lesz végszónak is. Most pedig mindenki egye tovább ezt a paradicsomszószos valamit...


Kibeszélő szoba

 - Neila az a személy a villában, aki az eleje óta szerintem kétszínű. Túl kedves, túl aranyos, túlságosan jó. Nekem ez kamu. Senki nem lehet ilyen, és ha arról van szó, hogy neki kell mennie gyengét vinne. Nos, nem tudhatja ki a gyenge! Nem tudom igazából nem érdekel a csaj, de számomra ő most itt aki a legunszimpatikusabb... bár mindenki az amióta nincs itt Lucy.

 - A villában a helyzet egyre jobban elmérgesedik. Előkerülnek a régi sérelmek, mert már muszáj hogy előjöjjenek... Kevesen maradtunk, és még kevesebben leszünk. Egyre nehezebb, és egyre feszültebb lesz az egész... Csak remélem Alphonse mellettem marad...

 - Igen, ott vagyok a TOP8-ban, de mit jelent ez nekem? Hogy most már biztosan eljön az én időm. Nem vagyok központi ember, és a szerelmem elvesztését is kezdik elfelejteni. Azt hiszem valamiféle változás kéne számomra, hogy biztonságosabban érezzem magam...

 - A TOP8 játéka még az előtt elkezdődött, hogy ketten kiestek volna a párbajon. Mindenki azon agyal hogyan jut majd onnan tovább. Mindenki fél, és kezdem ezt megunni. Fontos nekem a nyeremény az öcsém miatt, és ezt láthatták is a lakók, és a nézők is. Én nyerni jöttem ide, nem azért hogy aggodjak itt leszek-e még egy epizódig. Nagyon remélem hogy sikerült a fináléba eljutni. Az addigi út az ami igazán nehéz.

/A párbajozók a nappaliban a nap folyamán egyesével elmondták a többieknek miért ne nekik kellene bent maradni

 - Dean azt mondta, hogy a hölgyeké az elsőbbség, mert ő ilyen... De az az igazság mi egyedüliként jöttünk be ide, egy céllal, és nem közös céllal. Viszont az élet meglepetéseket ad nekünk, azt gondolom minden okkal van. Mi egymásra találtunk, és most a közös célunk az hogy legyőzzük azt, aki ebbe a kellemetlen helyzetbe hozott minket. Nagyon szeretem őt, és ha ő tér vissza is ugyan úgy örülnék, mintha én térnék vissza... 

 - Én nem fogok nagy monológokba bocsátkozni, mert sokat beszéltem már erről az egész helyzetről. Szerintem az évad nagy drámája lenne ha a két szerelmes pár együtt esne ki. Ha visszatérnék egy ilyen párbajról lehet visszaigazolást kapnék, hogy minden amit eddig a játék során tettem az jó volt. Ha nem akkor pedig azt, hogy épp ideje volt elhagynom a süllyedő hajót. Igazából nem zavarna az sem ha Ava térne vissza csak ne Dean.

 - Nem akarok már ehhez az egészhez sokat hozzáfűzni... Elfogadom hogy ez van. Az én drágámat még megszeretgetem, amíg itt lehetek... Beszélgetek a barátaimmal, amíg itt lehetek. Ha mennem kell legyen, de ha te térsz vissza Cherry mindent megteszek, hogy ne legyél nyertes.

 - Okéééés! 

/Az udvari heverőn Dean és Taylor beszélget

 - Nem hittem volna hogy egy hónap múlva itt üldögélünk még... Ez azért már egy pozitívum nem?

 - Így van, de ez az egész helyzet tönkre tesz lelkileg... Úgy érzem kezdek megtörni...

 - Pedig most kell csak igazán erősnek maradnod. Őszintén úgy gondolom megint te fogsz visszatérni. Esélyes vagy az évadra, és nem a lányokból van bent elég... 

 - Én nem érzem ezt most így. Szerintem Cherry fog visszatérni, és ez kiakaszt...

/Cherry Layla-val, Gaia-val, Laura-val beszélget a hálóban

 - Ez egy igazán tökös döntés volt, de amúgy megmondom őszintén, hisz nem indult jól a kapcsolatunk, hogy büszke vagyok rád, és várlak vissza.

 - Én is mindenképp melletted állok... Nem akarom a két szerelmest itt nézegetni. Már néha inkább elmegyek fürdeni csak ne lássam, ahogy enyelegnek.

 - Tudod jól Cherry, hogy hogyan állok veled. Az elején volt baj, de most már nincs, szóval én is teljes válszélességgel melletted állok.

 - Köszönöm lányok. Kedves tőletek. Remélem hogy kint tudhatom majd őket, és visszatérhetek hozzátok győztesen egy nagy csata után.

 - Csak annyi lenne a megjegyzésem feléd, hogy odakint majd próbáld visszafogni magad. Ha túl tolod azért fogsz kiesni mert túl sok volt az utálatod.

 - Ja hát persze...

/A konyhában Neila, Marcus és Alphonse beszélget Ava-val

 - Ez a párbaj amúgy nagyon elgondolkodtatott, hogy mi lesz itt még, és kezdek nagyon bestresszelni az egész miatt...

 - *ad neki egy puszit* Nem hiszem hogy emiatt kéne idegeskedned. Nem te vagy most akit annyira kinéztek itt hanem én.

 - Néha beszélnek össze vissza... Aztán sosem lehet tudni látjátok mami is hazament. Én azt hittem itt lesz a TOP8-ban. Vagyis még nem az, de na értitek.

 - Én is imádkozom, hogy veletek lehessek... Nekem nagyon sokat számít ez az egész... És szeretem nagyon Dean-t, de remélem én lehetek aki visszatér.

 - Hogy fogod bírni a szerelmed nélkül?

 - Hát nehezen... Biztosan lesznek mély pontjaim, de figyú, ez ilyen játék. Vagy az a csajszi leszek, aki bejött ide, vagy egy depis pcsa. De reméljük az első.

 - Azért mégsem a játék elején vagyunk, hogy sokat kéne várni amíg kimész hozzá. Szóval...

 - Így van... Hát sok sikert neked.


Stúdió
 - Nos, a villa élete elégé felpezsgett. Reméljük, hogy tetszett önöknek a HARMINCADIK epizód. Már itt tartunk! Vigyázzanak magukra, és szavazzanak a párbajra! És a szimpátia szavazásra is! : ) További szép napot. 



Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Ava
Created with Quiz Maker