2020. március 29., vasárnap

Sims Villa 12 - 13.Rész: 1.Kiválasztás



13.Rész - 1.Kiválasztás
(FIGYELEM! A webnode-os oldal elérte a havi adatforgalmat, így nem érhető el csak előfizetéssel... Így mostantól minden részt csak a bloggeren találtok meg. De a weboldal továbbra is elérhető lesz minden hónapban.)


 - Üdvözlöm önöket. Eljött az ideje, hogy megtartsuk az első kiválasztást. Be is kapcsolok a villába, és elkezdjük a showt. Üdvözletem villa lakók! Kérlek üljetek a kanapéra mindannyian.

 - Kincsem gyertek! Itt van Bryce!!! *mindenki leül a kanapéra*

 - Kedves lakók mint láthatjátok ma bevittük nektek a kiválasztó táblát... Hisz ma megtörténik, aminek meg kell történnie. Mind leírtátok a neveket, és most mindenki előtt elfogjátok mondani kire tettétek. A végén kiderül ki lett a kiválasztott, aki kihív valakit. A két sim, akik ma kiválasztódnak párbajra mennek, és a nézők döntenek sorsukról, hogy ki marad és ki megy.

 - 😨 Huh... jól jött az a védettség...

 - Nos igen Marcus-ra nem lehet szavazni, de szavazat egyenlőség esetén te fogsz dönteni. Lakók akkor kezdjük a kiválasztást... A táblához hívva egy rövid indoklás után mondjátok ki a nevét annak, akivel nem szeretnétek többet együtt élni. A táblához szólítom Ava-t.

 - Sziasztok! Az az igazság nehéz volt meghozni ezt a döntést. Lehet hogy ezzel meglepetést okozok nem tudom. Igazából az indokom elég egyszerű. Ezzel a személlyel nem nagyon közeledtünk egymáshoz. Egy központi személy... aki szerintem elég sunyi néha, és álszent... ez pedig nem más, mint Gaia.

 - Ezzel Gaia-nak egy kiválasztó jele van. A következő a táblánál Alphonse.

 - Szerintem ez nem lesz egy meglepetés jel... Az illető kijelentette, hogy a szerelmem Taylor-al hamis... Megbántott, és úgy érzem oktalanul támad. Drake.

 - Ezzel egy jele van Drake-nek és Gaia-nak. A következő a táblánál Cherry.

 - Tudom sokan azt gondoljátok gonosz vagyok, vagy hogy taktikus. Én csak egy egyetemista csaj vagyok... Próbálok elhelyezkedni a villában, de nem nagyon találom a helyem. Mégis van nálam valaki aki még nehezebben találja a helyét... Aki nem is tesz le sokat az asztalra... Ez pedig Anissa.

 - Köszönjük Cherry. Ezzel egy jele van Drake-nek, Gaia-nak és Anissa-nak is. A következő a táblánál Taylor.

 - Sziasztok! Az én jelem talán meglepő lehet az elmúlt időszak alapján, hisz ezzel a valakivel jóban voltam... Viszont kiderítettem dolgokat róla, és már az eleje óta hazudik, és hazugságokra alapozza a bent létét. A jelem Gaia-é.

 - Ez meglepő volt! Kettő jele van így Gaia-nak, egy Drake-nek és Anissanak. Most érkezzék Anissa.

 - Meg sem lep ha jelet kapok hisz igaz, hogy keveset voltam a középpontban. Ennek oka többek között az, hogy nekem nagyon új ez az egész helyzet. Én úgy jöttem ide be hogy már kialakult egy csapat. Nehéz a beilleszkedés... A jelemet Drake kapja. Indokolni nem szeretném. Egyszerűen ő az akivel nem tudok együtt élni.

 - Ezzel Drake-nek és Gaianak két jele van Anissnak egy. A táblához hívom Susannet.

 - Na üdv nektek pontyjaim. Itt kezdődik el az igazi játék. Itt kezdődnek el az izgalmak és a taktika. Én most mégis a szívemből döntök. Ez a lány kedves, jó szívű... Látom rajta, viszont nem ismerkedtünk még sokat. Nem igazán van közös témánk... Neila.

 - Ezzel Neilanak egy jele van. Nézzük mit változtat a dolgokon Layla jele.

 - Akire tenném az védett. Így a jelem Neila-é.

 - Ezzel kettő jele van Neila-nak, Drake-nek és Gaia-nak. Egy jele Anissanak. Érkezzék a táblához Dean.

 - Én nekem a villában nincs olyan ember, akivel végtelenül rosszban lennék. Nincsenek haragosaim, amit nagyon remélem. A döntésem szimpla megfigyelői döntés. Ez a lány nem nagyon aktív... Szinte teljesen eltűnik közöttünk. Ez pedig Anissa.

 - Ezzel két jele van már Anissa-nak is. Érkezzék Gaia.

 - Nem tetszik, ahogy kezeled a helyzetet. Nem tetszik amiket mondasz és ahogy mondod. És nem tetszik, hogy bántod ezt az imádnivaló párost, akiket én igazán megszerettem. Ezért esett rád a választásom, Drake.

 - Ezzel Drake-nek három jele van, így ő került veszélybe. Kettő jelet kapott Neila, Anissa és Gaia eddig. Nézzük mit lép Neila.

 - Az én választottam talán kicsit meglepő lesz, de okkal döntöttem így. Kicsit személyes indok ugyan, de amióta ez a dolog volt köztünk, túlságosan kínosan érzem kettőnk között a levegőt, és emiatt kicsit úgy érzem, hogy nem tudok vele együtt élni tovább, ezért én Dean-re szavazok.

 - Ezzel Dean-re is került egy szavazat. Még mindig Drake van veszélyben. Érkezzék a táblához Laura.

 - Az elején mikor beköltöztem egy lánnyal elmélyült a kapcsoltunk... Aztán bejött egy másik lány, és habár taktika volt, mégis vele töltötte a legtöbb idejét. Úgy érzem valami nem klappol kettőnk között. Nem tudom mi, de talán majd kiderül egy párbajon! Neila!

 - Ezzel Neila-nak is három jele van Drake-el együtt. Nézzük mit lép a védett Marcus.

 - Nos akire én teszem a jelem, már a beköltözésnél is eléggé érdekes személy volt számomra, lenézett mikor még csak nem is szóltunk egymáshoz. Úgy gondolom szándékosan kelti a villában a feszültséget és egy nagyon jó vacsorát is balhéval indított már, ami elkerülhető lett volna. A jelemet Drake kapja!

 - Ezzel Drake-nek négy jele van. Neila-nak három. Jöjjön Drake a táblához.

 - A választásom egyszerű... Taktikai... Neila.

 - NÉGY NÉGY JEL!!! Vajon mi lesz most? Neila vagy Drake lesz  a kiválasztott? Egy csavarral jövünk!!!! Ugyanis a következő kiválasztó megnyert egy bónusz játékot, ami által KETTŐ JELET tehet! Ez pedig Lucy!

 - Mindkét jelemet erre a személyre teszem. Előre is nagyon sajnálom.. Nem beszéltünk még sokat, de látom, hogy erős vagy. Nekem pedig van egy fontos célom, amiért idejöttem... Neila...

 - Az komoly...

 - Neila, a ház döntött. Te lettél az első kiválasztott. Arra kérlek rövid gondolkodási idő után indokkal együtt hívj ki valakit!

 - Figyelembe vettem azt is hogy mennyit vesz részt a villa életben és azt is hogy mennyire befolyásolható simről is beszélünk, hogy friss lakóként is simán hajlandó lett volna egy gonosz dolgot megtenni, hogy be tudjon illeszkedni. Ezért a választottam Anissa.

 - Meglepő...

 - Lakók! Ezzel megválasztottátok az első párbaj ellenfeleit! Találkozunk veletek a párbajon. Sziasztok.




 - Kedves nézőink! Most olyan dologról dönthettek, amivel nagyon komolyan befolyásolhatjátok a villa életét. KI NYERJE MEG A SIMS VILLA 12 ELSŐ PÁRBAJÁT!? SZAVAZATTOK ALÁBB! Találkozunk a következő részben. Viszlát.


KI MARADJON A JÁTÉKBAN? KI NYERJE MEG A PÁRBAJT?

Neila
Anissa