2020. december 27., vasárnap

Sims Villa 13 - 7.Rész: Horror Show


SIMS VILLA 13
7.RÉSZ
HORROR SHOW


 - Üdvözlöm önöket a Sims Villa 13-ban. A mai adást igazán ajánlom azoknak, akik azt gondolták, hogy minden az aminek látszik és ha azt gondolták Carol az egyetlen aki a mentális játékot játssza. Rengeteg emberről lekerül az álarc a mai adásban. Viszont nem csak ez történt. A lakók leforgattak egy videóklipet, hisz az e heti próba HORROR SHOW volt. Alább láthatják majd az eredmény és szavazhatnak AMI FONTOSABB MINT VALAHA!


 - Manami meg kell hogy mondjam, hogy ez a hosszú haj nagyon jól áll. Most igazán úgy festesz, mint aki visszatért a csatába.

 - Köszönöm! Te is... Hát jól festesz... Minek köszönhetem amúgy ezeket a kedves szavakat? 

 - Nem kell mindig a miérteken gondolkodni. Egyszerűen csak szép vagy.

 - Ha ennyit fogsz udvarolni a végén még elfogok pirulni Ausztrál fiatal ember. 

 - Nathan miért nézel ki úgy, mint aki most jött a közeli sztipper bárból?

 - Bagoly mondja verébnek hogy nagyfejű.

 - Ok! Ez most igaz. Félek hogyha... Már mint tudjátok ha pukizni kell és mondjuk szétszakad a varrat vagy valami itt kibuggyan minden.


Amelia - Ott álltam készen arra hogy én következem erre csak azt látom hogy az én "kedvesem" ott udvarolgat Manami-nak és Kylie-nak. Egy kapcsolatban szerintem ez nem megengedett... Vagy erre gondolt amikor azt mondta lassítsunk? pf... Feldűhödtem rendesen.


 - Nagyon ügyes voltál a csoportos táncban! Örültem hogy ott vagy velem... Nélküled elég megszeppent lettem volna a sok fiú között...

 - Ez már csak természetes hisz erre vannak a barátok... Amúgy te is ügyes voltál és nagyon menőn nézel ki. Mint egy igazi bosszúálló mennyasszony.

 - Igaz? IMÁDOM! Ha lenne nálam egy csákány lefejezném vele Carol-t és aztán elhíresült lehetnék.

 - Haha! Igen... Jó újra beszélni veled...

 - Bocsánat ha úgy érezted hanyagollak. Igazából egy kicsit emlékeztettél arra a megalázó esetre, de úgy mint minden ez elfelejtődött. Ne haragudj. 

 - Nem haragszom rád! Te vagy a legjobb barátom!


Songmin - Nagyon örültem neki, hogy Helena-val tudtam tisztázni a dolgokat. Bele se gondoltam, hogy rossz emlékek fűzhetik őt hozzám. Igazából most már érzem miért került engem és ehhez semmi köze Manami-nak.


 - Nem tudom hogy képzeled azt, hogy előttem flörtölsz két csajjal is. Ha velem akarsz lenni ezeket a viselkedéseket felejtsd el... Vagy akkor hagyjuk az egészet a francba... Ezért akartál "lassítani" mi? Mert nem bírod ki hogy ne nyúlj bele itt minden lány bugyijába. 


 - Psz.... Szívem... Ne ordibálj. Nyugi... *súgva* Az a helyzet, hogy ez egy taktikai lépés volt. Össze kell fognunk, hogy ne tudjanak kifogni rajtunk az erős játékosok. Meg kell értened. Ha privátban leszünk mindent elmagyarázok.


 - Látom mióta visszajött Manami kicsit nyugodtabb vagy. Esetleg már azért megtudsz bocsátani? 

 - Igen... Már nincs a szívemben harag. Igazából remélem hogy lassú léptekkel tudunk előre haladni és lehetséges hogy kialakul majd valami.

 - Sok sikert kincsem. Én szurkolok nektek.


 - Ezek után nézzék meg a Villain videóklipet és döntsenek róla melyik lakó volt maguk szerint a legjobb a klipben! A rész végén tudnak majd szavazni. A nyertes sim védett lesz és kiválaszt két tagot a kiesésre. Maguk döntenek! 



 – Megszerettem volna veled beszélni a történteket. Sajnálom ami történt és tudnod kell hogy tényleg nem volt személyes hogy téged választottalak ki…

 – Nekem nincs harag a szívemben. Igazából ez egy jó lecke volt, hogy milyen kiesni.

 – Örülök hogy így látod. Akkor most már nem kell szellemként kerülnünk egymást.


 – Na és mi a helyzet Manami-val? Mióta visszatért nem nagyon látlak vele.

 – Igazából nem tudom… Nem szeretném elsietni vele a dolgokat, mert lehet hogy akkor egyből elromolna a kapcsolatunk.

 – Na ezzel én is így vagyok Amelia-val. Szeretnék lassítani.

 – Hát az hogy már le is feküdtetek nem tűnik lassításnak.

 – Hát a testi vágyakat nem szabad elhanyagolni. Jobban teszed ha te is neki állsz és jobban udvarolsz a kiszemeltednek, mert még valaki elkapkodja előled.


 – Nem tetszik hogy mindenki megmondja mit tegyek… Én tudom azt milyen tempóban akarod haladni és hogyan és kivel!

 – Jól van tesó!


 – Igazából azért szerettem volna beszélni veled, mert sajnálom ami történt. Túl lőttem a célon és szeretném lerombolni a falat amit felállítottunk egymás között.

 – Oh! Ennek nagyon örülök mert nekem semmi gondom veled. Csak sajnálom hogy ez a titkom kitudott. Igaz volt hogy nagyon oda voltam érted, de nem szerettem volna hogy megtud… Kellemetlen volt nagyon.

 – Ne érezd így! Nem volt kellemetlen… Csak egyszerűen éreztél amit éreztél. Nem mondom hogy nem volt imponáló… Hisz nekem is voltak már hasonló érzelmeim.

  – Most pontosan mire gondolsz?

  – Hát nem okoz ez magyarázatot. Csak tudod nekem ez nem ilyen egyszerű. Nem szeretném ha olyan hírbe hoznának tudod…

 – Értem. Nos… *elpirul* Hát én nyitott vagyok arra hogyha beszélgetni szeretnél… Most így hirtelen nem is tudom mit reagáljak…

  – Semmi gond! Még beszélgetünk, de titokban. Ez mind titok.

 – Persze!

Helena – Nem tudtam hova tenni, amit Amelia mondott. Hirtelen mégis csak van esélyem? Lehet tényleg biszexuális és nincs teljesen tisztában az érzéseivel és annak felvállalásával… Nem tudom mit tegyek hisz ott van neki Nathan… De nem fogok hazudni hogy egy remény csillag megcsillant előttem.


 – Na figyelj kedvesem! Az a helyzet, hogy szerintem te egy tündéri, cuki és tehetséges lány vagy. Olyan karakteres vagy mint mi. Ezért is szeretném ha csatlakoznál a mi kis ügyi fogyott négyesünkhöz.

 – Hát… Nem is tudom… *Mitch-re néz* Nem vagyok benne biztos hogy mindenki teljes szívből fogadna.

 – Az hogy nem érzek irántad úgy, mint ahogy te nem jelenti hogy nem lehetünk barátok… Ez pedig egy jó kis csapat. Szerintem közénk kéne gyere.

 – Gyerünk már csajszi! Nyugi. Nem fogunk rendezni egy gangbanget… Már ha csak nem szeretnétek.

 – Én is nagyon örülnék neked Venus! Nagyon jó lenne.

 – Rendben legyen. Szívesen tartok veletek.

 – JUHÉ!

 – Szupeeerrr!



 – Amúgy szólhatok Helena-nak is? Ő is ide illene. Nem?

 – Mi a manó! Hát nem tudtam hogy ti megint cimborák vagytok. Örülök neki… Nekem mindegy kicsim. Csak bizonyos emberek ne jöjjenek.



 – Figyelj tudom hogy nem lehet köztünk semmi… Nem is akarlak tovább ezzel zaklatni. Lehet hogy Kylie-val kikezdek ő szerintem úgyis benne lenne, mert igazi belevaló csaj. Talán még egy komoly kapcsolatban is.

 – NE! Vagyis… öhm… Nem szeretném. Én nem tudom mit érzek Venus… Nehéz nekem. Egyik nap úgy gondolom hogy női test okozz bennem tüzet, de nem mindig van ez így… kivéve a mai nap…



 – Akkor ne is beszélj többet. Beszéljen inkább a testünk!


Venus – Végül is kiderült, hogy Mitch gondja az volt hogy nem nagyon tudja hol is áll a szexualitásában. Megértem őt… De reménykedek benne hogy át lát majd a nemek szitáján és megtudja szeretni a lelkemet.


 – Bocsánatot szeretnék kérni a fogadtatásodért. Tudod most hogy így visszatértél, hogy a játékban egyre nagyobb a nyomás.

 – Nem esett jól… Megmondom az őszintét. Viszont megértem ha nem örültél nekem. Nem voltál ezzel szerintem egyedül. Csak te voltál őszinte.

 – Ezt nagyon jól látod. Hidd el itt semmi sem az aminek látszik.



 – Köszönöm hogy segítetek nekem a gyakorlásban.

 – Nincs mit szívem. Figyelünk…

 – Aranyos vagy hogy segítesz neki.

 – Köszönöm. Hallottad, hogy megbeszéltem Manamival a dolgokat?

 – Igen és nagyon örültem neki.

 – Mostanában mintha kerülnéd őt.

 – Jézusom! Komolyan mindenki az én kapcsolataimmal foglalkozik?

 – Hát nagyon kerülöd őt… Én nem tudom, de nekem ez távolság tartásnak tűnik… Lehet pedig úgy érzed nem ő az igazi… Be kell neked vallanom valamit. Én nem azért küldtem ki Manamit, mert taktikáztam… Hanem mert együtt volt veled… Csak utána realizáltam hogy ezzel csak jobban elfoglak lökni… Sajnálom hogy most mondom el és így. De nem vagy számomra közömbös.

 – Most csak viccelsz? Vagy komolyan gondolod? Nem lehet szerelmes… Alig beszéltünk.

 – Nem viccelek. Szerelmes pedig nem vagyok csak van egy szimpátia. Nekem tetszel és szerintem lehetne valami…

 – Szóval féltékeny voltál… Mindegy Kylie nincs kedvem ehhez most. Nézzük Songmin-t hogy tudjunk neki segíteni… Nekem nincs időm most erre. De köszönöm hogy őszinte voltál.

 – Értelek… jól van…

Kylie – Megnyíltam előtte, de úgy vettem észre ez őt nem hatotta meg… sőt. Nem tudom miért ver az isten a férfiakkal, de mindig nehezen megy a közeledés hozzájuk. Azokhoz akik tényleg tetszenek belsőleg és külsőleg. Félek hogy hiba volt elmondani, de ki tudja… Lehet elindult benne valami.

Jordan – Kylie vallomása jól esett, de nem tudom őszinte volt-e. Idebent már semmit nem tudhat az ember biztosra. Én Manamival tudnék valamit elképzelni. Az ő személyisége illik hozzám a legjobban… De nem tudom.  Nem akarom hogy a versenyről elvegye a figyelmemet a szerelem.


 – Remélem ügyes voltál és minden szavadat elhitte.

 – Biztosan! Láttam a szemében hogy nagyon boldog lett. Azt gondolja van esélye… Megérdemli. Aki rossz hírbe hozza a nevemet és a hátam mögött beszél ne várja hogy jópofizni fogok vele. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből. Főleg abból, amire te készülsz.

 – Helyes! Muszáj megtennünk, mert ha ők így játszanak és kezelnek minket, akkor nekünk is így kell. Nem szeretnénk kiesni.

 – Semmiképpen sem. Csak remélem nem utálnak meg ezért a többiek…

 – Nem fogják megtudni! Ha el is mondja Helena maga alatt vágja a fát, mert egy hazugnak titulálod.

 – Rendben… Te mikor?

 – Hamarosan…



  - Szóval nagyon elővigyázatosnak kell lenned kinek mikor és mit mondasz. Egyben arra is ki hogyan közeledik hozzád. Jordan ma oda se ment még hozzád. Akivel én szeretnék valamit azt felkeresem és vele vagyok… Nekem egy gyanús…

 – Mondasz valamit… Mintha haragudna vagy ilyesmi. De igazából nem zavar ha nem… Ha mégsem… Mert akkor már az elején kiderült.

 – Amúgy nekem volt már egy huncutkodás a medencében! Elképesztő sztori!

 – Hát ez nem hangzik valami romantikusnak… Meséld nyugodtan.



 – Nagyon tetszenek egyébként a tetkóid. Igazi egyediség.

 – Köszönöm. Sok munka volt. De te vagy az igazi egyediség. Te már egy kész sztár vagy! Ahogy kinézel meg minden teljesen egyedi.

 – Ow… Kedves vagy. Köszönöm. Mi a helyzet veled egyébként? Örülök neki hogy már nyugodtabb vagy így hogy Manami visszatért… Ez jelent valamit?

 – Hát nem tudom. Nyugodtabb vagyok de magam sem tudom mit szeretnék…

 – Kövesd a szíved. Én is azt tettem.



 – Lefeküdtünk Mitch-el.



 – MI?

 – Hát ti srácok nem vagytok semmik.

 – Örülök hogy végre közelebbi a kapcsolatotok.

 – Ez csak futó kaland volt. Még nem kapcsolat.

 – Így van! De annak is jó volt. 



 - *MEGIJED* JESSZUSOM! Nathan!  Te mindig így osonsz az lányok mögé?

 – Bocsáss meg hogy megijesztettelek…. Nem bírtam tovább és muszáj volt ide jönnöm és elmondanom neked, hogy gyönyörű vagy.

 – Köszönöm… khm… *elpirul*

 - Mióta bejöttem ide te vagy akin megakadt a szemem. Nagyon megtetszettél, de nem tudtam mit kezdjek ezzel az érzéssel… Azt gondolom te vagy a legnagyobb tehetség idebent. Sajnálom hogy goromba voltam az elején, de én ilyen furin közeledek azokhoz akik igazán tetszenek.

 – Aranyos vagy Nathan… De Amelia?

 – Elmentél… Volt egy űr a szívemben… De nem gondoltam volna hogy lesz megint lehetőségünk. Ameliaval meg nem is vagyunk együtt csak alakul a dolog…

 – Szuper. Nathan aranyos vagy, de én nekem…

 – Ne is folytasd tovább! Majd beszélünk még így titkosan!

 

Manami – Nagyon meglepett a közeledése Nathan-nek. Nem közömbös számomra hisz nagyon kedves és jó szívű ember… Jordan pedig felém se nézet a napokban. Mintha már nem lenne min dolgozni… De hát nem tennék ilyet Amelia-val… Szegény mit érezne… Lehet beszélnem kéne vele? Nem tudom mit tegyek. Össze vagyok nagyon zavarodva.


 - Hát végül is kiderült nem csak Carol a taktikus a villában. Nehéz követni ki kicsoda iránt mit érez, de egy biztos hogy vannak rejtett taktikus játékosok. Most pedig nagyon-nagyon fontos lenne hogy szavazzanak melyik sim volt a legjobb a videoklipben a véleményük szerint? Alább megtalálnak minden linket a következő évadba való jelentkezéshez és az instagram oldalunkat is. Viszlát.


Melyik versenyző volt szerinted a legjobb a videóklipben?
Venus
Mitch
Jordan
Songmin
Carol
Kylie
Manami
Helena
Amelia
Nathan
Make Free Online Polls