2019. január 12., szombat

Sims Villa 11 - 11.Összefoglaló (22.Rész)


Sims Villa 11
11.Összefoglaló
Előző rész: Itt


Roland: Messzire jutottunk pontosabban az utolsó összefoglalót olvashatják éppenséggel. A tervek megváltoztak és gyorsabban lesz vége a játéknak személyes okokból. Szóval igen a játék a végéhez közeledik. Az utolsó párbaj is a nyakunkon de a lakók utolsó nyugalmas napját még megmutatjuk nektek, és hogy hogyan készülnek fel arra hogy lehetséges ők lesznek 2018/19 sims villa győztesei.







Melany: Reggel felkeltem és arra gondoltam készítek egy utolsó reggelit mindenkinek. Közben eszembe jutott ahogy Rosaly az első nap majdnem felgyújtotta a konyhát > . <... és Cherysh is ahogy ide oda forgott a konyhában az ünnepek alatt.





Viktor: Szép volt Melany-tól hogy elkészítette az utolsó nyugalmas napunk reggeliért. Ezek után már csak a párbaj és a finálé vár ránk. Itt vagyok a győzelem kapujában és már csak négy embert kell magam mögött tudnom. Rossz érzés ilyet mondani, de ez így van. Végül csak egy győz.



Lorena: Mi lettünk az idei széria legjobb lányai. Azt hiszem ez már elég nyeremény számomra.
Melany: Nekem mondod? Azt hittem a szimpátia szavazáson kiesem most meg itt ülök veletek. Sokan hiányoznak, de végül is ennek így kellett lennie nem?
Lorena: Ma majd szeretnék veled beszélni négyszemközt.


Lorena: Mivel már itt vagyok a vége felé a nyomás egyre nagyobb hisz itt elbukni a legrosszabb. Végig küzdöd a harcot és elesni itt... Főleg a legvégén. Inkább estem volna ki az elején Noel ellen ha ez így van, de vagy nekem vagy Adrian-nak kell győzni... De inkább nekem.



Adrian: Te vagy itt a legrégebb óta és az egyetlen aki soha nem párbajozott. 
Ray: De Viktor sem! Jó ő később jött de akkor is. Különben is az én párbajaimat megharcolták mások...


Adrian: Zavar az hogy hirtelen változtak a szabályok és nincs védettségem. De nem fogok drámázni hisz ki merne kivinni engem ezután a nagy százalék különbség után?





Viktor: Te meg mit művelsz Ray? Miért teszed tönkre a hóembert amit Rosaly és Melany épített?
Ray: Kiadom a haragomat! Nem tudtam legyőzni Diana-t én és megbosszulni Hippiát.


Ray: Nem tudod milyen érzés ez... Nem tudtam bizonyítani annak akit szeretek és hogy fogok a szemébe nézni ezek után? Főleg az után amit még tettem vele.... Teljesen kivagyok.
Viktor: Mit tettél?
Ray: Semmi közöd hozzá!

 

Ray: Mióta Hippia kiesett minden felborult. Sajnálom hogy így alakultak a dolgok, de hát héj! Itt vagyok a legjobb ötben úgy hogy mindenkivel egy s fej voltam az egész játék alatt.



Lorena: Azt akartam hogy így hárman beszéljük meg... Én minket szeretném látni a fináléban. Te hogy vagy ezzel Melany? Benne lennél?



Melany: Igazából... Még nem tudtam eldönteni mit is szeretnék mert én Viktort és Rayt is szeretem. Ők velük is ott lennék szívesen.
Adrian: Melany már mondtam neked hogy meg kell tanulnod elengedni néha a kedves éned... Ha győzni akarsz össze kell szedned magad.


Lorena: Gondolkodj el rajta... Szerintem ha kettejüket küldjük akik még úgysem voltak abból nem lenne gond. Bármelyik térne vissza ketten már biztosan ott lennénk.


Adrian: Szerintem Lorena tudja mit csinál, de eljött az idő hogy elgondolkodjak... Talán a szerelmem lehet a legnagyobb veszély? Végül is ha ő nyer az az ő pénze lesz... és hát tudjátok a titkomat...


Roland: Ezek után a lakók egy közös jakkuzizásba kezdtek ami elég érdekesen alakult.



Melany: Bárcsak ne lenne párbaj és egyebek és örökre itt élhetnénk...
Lorena: Egyszer mindennek vége Melany... Légyszi legyél már csak egyszer felnőtt.



Viktor: Ne foglalkozz vele Melany... Szerintem is jó lenne ha örökre maradhatnánk. Van kedved beszélgetni a nyugiban?
Melany: Mehetünk... végül is idekint meghűlt a levegő...


Viktor: Arra gondoltam hogy a villában te vagy az egyetlen aki ellen szívesen vesztenék a fináléban. Nem szeretnél így a játék végére szövetkezni?
Melany: Mire gondolsz pontosan? 
Viktor: Itt van előttünk az utolsó kiválasztás. Még változtathatunk a dolgokon.
Melany: Hát nem is tudom Viktor. Most mindenki mindenki ellen szövetkezik és én nem akarok egy eszköz lenni amit felhasználnak.
Viktor: Jaj én nem úgy gondolom... Nem kell nagyban gondolkodni ez nem egy szertartásos szekta... Csak annyit hogy kire teszed... Ha elmondod akár én is arra tehetném...


Viktor: Melany nagyon butus de egy kedves lány. Ő egy igazi nyertes féleség ezért is tartok tőle egy kicsit. De amíg lehet jó lenne szövetkezni vele hogy bent maradhassak legalább a top 3-ban.


Melany: Azt hittem egy nyugalmas napom lesz, de sajnos ez kicsit sem lett így. Mindenki engem akar kivéve Ray-t. Legszívesebben csak vele lennék most a döntőben mert a többiek csak idegesítenek.



Ray: Milyen üres lett minden....






Roland: Hát ennyi is volt az utolsó összefoglalónk. A játék továbbiakban már csak arról fog szólni hogy ki nyeri meg ezt az egész kalandot. A következő rész a hatodik és egyben utolsó kiválasztás ami után egy párbaj lesz. Az öt bennmaradtból egy valaki már biztosan nem jut el a döntőbe. Az hogy ki lesz az csak az önök döntése. Találkozunk legközelebb és köszönöm az eddigi figyelmüket. Ha tetszett a rész lájkolják facebook oldalunkat. További szép napot.