2021. november 19., péntek

Sims Villa 15 - 1.Epizód: Szörnyek (All Stars 2 - Szörnyek)

  


Mielőtt elkezdődne a rész szeretném megmutatni a nyitány videós változatát. Úgy volt hogy az évad videós lesz, de az ötlet elvetettem, mivel szeretném megtartani az eddigi formátumban ezt a nagy történet záró évadot. Talán a jövőben jöhet a videós évad.


* Köszönöm szépen mindenkinek aki részt vett a munkában, hogy összejöjjön ez az elképesztő évad. Remélem tetszeni fog Nektek. Jó olvasást. *



Réges régen Mexikó egyik szigetén megégetni készültek egy kisleányt boszorkányság vádjával. Amikor meggyújtották a fáklyákat hirtelenjében a tűz az ott állok alatt kezdett életre kelni. A leány nem tudott róla, hogy valóban boszorka. Megölte (nem szándékosan) az összes ellene szegülőt, majd elvarázsolta a szigetet. Az egész szigetre egy hurkot borított. Nem létezik idő, sem a halál. A leányzó saját világává vált a sziget. Idővel lelke ketté szakadt. Az egyik fele ahhoz értet hogyan legyen teljes, a másik ahhoz hogyan legyen semmi. Felépítettek együtt egy kastélyt, majd vártak... Vártak az alkalomra, hogy újra egyek legyenek.



Egy sötét éjszakán két jól ismert Sim éppen az All Stars évad hajójához menetelnek.


 - Biztosan mindenki megfog lepődni, hogy visszatérhetünk. Nem Sehi?! 


 - Engem már fel sem fognak ismerni, hisz olyan öreg vagyok, mint az országút. 


 - Remélem nem igazak a hírek, hogy Flame visszatér. Az a pics* az agyamra ment a hetedik évadban. Azt hittem megfojtom.


 - Viccelsz csajszi? Ha meglátom Hannah-t vagy az idióta férjét én kiszívom a vérüket.. 


 - Mondjuk elég furi helyet választottak a hajó kikötésére... Nem rémlik hogy ilyen kopár helyen kellene lennie... 


 - JÉZUSOM! Anna! Ki lehet az az alak ott?


 - Nem tudom, de elég para! Lehet hogy előveszem a bicskámat.


 - TE JÓ ISTEN! FLAME! Hát te.... 

 - Hogy kerülsz... ide?


 - Oh! Ugyebár nem a nemtetszésedet vélem felfedezni? Pedig már milyen rég is volt... 


 - Oh, igen! Annyira régen, de mennyit változtál azóta! Hova lett az az idi... vagyis az a tökéletesen gyönyörű afró frizurád? 


 - Megetettem a kutyákkal... Oh... majd elfelejtettem mondani Nektek, hogy sajnos az idei évadot... Khm... Lefújták... 

 - AH! Már megint a covid?

 - Szörnyek...

 - MI A! ANTHONY? TE MEG MI A FRÁSZT KERESEL ITT?! 


 - Csak téged kerestelek Sehi! Másra sem vágyom... Csak... RÁD! 

 - TE MEG MIT CSINÁLSZ!?


 - FLAME!!!! ENGEDJ.... *köhög* el... 

 - OH! ISTENEM! DE VÁRTAM MÁR HOGY VÉGRE MEGFOJTSALAK ANNA! HAHA! HAHAHAHAHAHAHA! 😂😈


 - Mi... mi... *haldokolva* Mit teszel velem... Anthony...


 - Istenemre mondom! Olyan ízed van, mint egy kígyónak, de hát az is voltál és vagy.


 - SOHA! TÖBBÉ! NEM! LESZEK! MÁSODIK! TE! RI*ANC!


 - ÁHÁHÁHÁH!!! UT....Á....LAK!!!!!


 - Végre befogta azt a nagy száját... Sosem bírtam....


 - Szuperek voltunk Flame... Örülök hogy végre összetudunk dolgozni. A Démon biztosan büszke lesz ránk. 

 - Hihetetlen hogy pont ezekbe botoltunk bele. Még jó hogy az erdőben az idő össze-vissza tekeredik. Szóval ezért nem találtuk Őket a hajón, mert megöltük Őket.

 - Igen, valószínű ez okozhatta, hogy nem érkeztek meg időben. Szerencsénkre. 

 - Térjünk vissza a kastélyba. Vár ránk a kinyilatkoztatás.




....

EGY HÓNAPPAL KORÁBBAN

....

Zenei aláfesés:


 - Sziasztok! Esetleg tudtok Nekem segíteni? 



 - Oh, édesem! Mi bárkinek segítünk. Bizonyára te is meglepődtél... 



 - Igen! Hisz egyik pillanatban még a kabinomban feküdtem a hajón. A másikban pedig.... Mire feleszméltem az erdőben találtam magam és az egyetlen út csak ide vezetett.


 - Mint a sárgaköves út... Üdvözöllek. Én Archer vagyok. Ez pedig úgy néz ki az évad helyszíne.


 - Ennek a fickónak ez ismerős.


 - Oh, csak nem... Basszus... Le se esett! Ti játékosok vagytok?

 - Uh, de kellemetlen... Bár már több mint 7 éve volt... 

 - Lemaradtál a sztárok évadjáról?

 - Hát... fontosabb elfoglaltságaim voltak... Például a családom egyben tartása... 


Hippia: Miért is tértem vissza? Hát sok mindent megkell mutatnom magamból, ami már nem vagyok. A tizenegyedik évadban én voltam a nagyszájú, túl őszinte csaj. Ez még mindig itt van bennem, de sokat változtam az elmúlt idők nehézségei miatt... Meg hát anya lettem. 


 - Igen, a család az mindennél fontosabb.


 - Jó helyen járok?



Helena: Igen! Visszatértem a játékba. Hát mit is mondjak... Sokat olvashattatok rólam a médiában, amiről most nem szeretnék beszélni. Amiért visszatértem az a tiszta lap. Az üzlet világában sokat tanultam az ellenfelek elemzéséről és arról, hogyan találd meg a jó egyességet. Egy új Helena tért vissza... Aki már nem csak maga miatt jött győzni. Viszont nehéz dolgom lesz... Hisz ez nem egy csapat ismeretlen ember. Mindenkit jól ismerünk. A legjobbak térnek vissza. Amikor megláttam Hippiát... Tudtam. Ez nem lesz egyszerű.


 - Szia! Igen! Itt volna a gyülekező! 


 - Oh, Hippia. 11.évad igaz? Te voltál a kedvencem.

 - Köszönöm csajszi!


 - AZTA...NEM.... JÓJÁT! Helena... Örülök, hogy újra látlak. 


 - Én is örülök. Most akkor megmutathatjuk hogy minden egykori széthúzás csak jobban összehoz minket.

 - Legyen így! 


Amelia: Nyitott szívvel tértem vissza a játékba. Sosem gondoltam volna, hogy újra itt leszek. Hisz ez a sorozat tette tönkre egykoron az életem, de talán azt saját magamnak is köszönhetem. Nathan nélkül végre teljes erőmben mutathatom meg magam. Archer egy erős férfi. Úgy gondolom vele együtt itt elég nagy előnyben részesülők... Főleg hogy milyen rettenetes ez a hely. Hippia egy meglepetés számomra, de pontosan tudom mire vágyik... Amire mindannyian...


 - Talán engem nehezen ismersz fel... Archer vagyok a hetedik évadból. 


Archer: Igazából Amelia vett rá hogy visszatérjek a játékba. A horror évad óta, amiben szerepeltem teljesen új ember lettem. Nem csak belsőre, de mint látható, külsőre is. Ezek a srácok fel sem fognak ismerni. Mi történt velem azóta? Nem publikus... Sötét dolgok. Bár ezen sötét dolgok itt előnyt jelenthetnek. Horror évad mi? A miénk ehhez képes babapiskóta volt. Ami idén hátrány számomra, hogy ezek a srácok mind ismerik már egymást. Friss husik és összetartóbbak mint mi voltunk.


 - Oh, hát... Kopnak az emlékeim, de örvendek. Hol vannak a többiek?



 - OH! Hát itt vagytok! Mi a helyzet arcok! Induljon az ALL STARS! 



Dean: VÉGRE! Újra itt! A Sims Villa megváltoztatta az életem és nagyon örülök Neki, hogy újra nekivághatok ennek. Persze a körülmények egészen... furcsák, de ettől ez még egy verseny, ahol győzni kell.


 - Na Ő róla tudom kicsoda.

 - Ezt egyszerű bóknak veszem.


 - Ha te itt vagy, akkor remélem Cherry is visszatér. Imádtam a harcotokat.


 - Idén nem szeretnék vele harcolni. Megtudjuk beszélni a dolgokat. Azért is tértem vissza.

 - Ha jól emlékszem rád... Akkor te egy nagyon erős játékos vagy.

 - Legyünk őszintén. A 12.évadosok tudják hogy kell ezt játszani. Vigyáznunk kell velük...

 - Oha! Milyen sokat változtál Helena. Rád sem ismerek. 


 - Gyere Layla! Itt vannak!



 - Na végre! Már azt hittem hogy totál elvesztünk és nem kerülünk be az évadba. 



 - Sziasztok csajok! 


 - Oh, lefogok petézni! Visszatért Dean! 

 - Ez most már egy 12-es party.


Laura: Hát igen! Újra itt vagyunk. Mit is mondhatnék? Elteltek az évek. Házas vagyok és most már ott az M betű a nevemben. Laura M. Burden. Drake-el a játék után folytattuk a kapcsolatunkat. Igazából több okból is tértem vissza. Layla hívott hogy visszahívták és úgy gondoltam mekkora lenne már ha megint újra bent lennénk egy évadban. Hisz imádták a párosunkat a nézők. A másik pedig... hogy felejtsek... De erről nem szeretnék igazán beszélni...


 - Furcsa látni titeket. Már mint azokat, akik másik évadból jöttek.


 - Hidd el... Nekünk még furább. Hisz mi értetek rajongtunk. Ti pedig csak néztetek minket. 

 - A rajongás egy erős szó. Én azt mondanám... Hogy követtünk titeket. 

 - Szuper csajok, hogy újra itt vagyunk.


 - Igen... Nagyon jó... 


 - Jól vagy barátosném? 


 - Persze! Soha jobban... 


 - Te jó ég! Majdnem betörtem az ajtót a lábammal! Már azt hittem ki se akar nyílni. *körülnéz lassan* OH! Hippia! Legalább egy arc, ami ismerős.



 - MELANY! *feláll hogy megölelje, de Melany visszautasítja* 


 - Bocsi csajszibarack! Az ölelések kimaradnak az idei évadból.


 - Úgy látom nem csak mi változtunk meg...


 - Enged meg hogy bemutatkozzak... Én...


 - Valami retro játékos. Gondoltam, hogy fel nyitják a koporsókat. 


 - Na de Melany! Mi történt veled?



 - Kitanulta a játékot. Nem hibáztathatod ezért.


 - Nem tudsz rólam semmit Layla... 

 - Hogy van a banda?

 - És a tiéd? Gondolom nem hiába utaztál ennyire messze tőlük... Újra sz*r van a palacsintában?

 - Nem tudom hogy ki ez a bige Layla, de ha gondolod belépek teljes testemmel és lelkemmel ebbe a diszkurzusba.


 - Nincs rá szűkség... *lenézi Melany-t*


Melany: Üdvözletem! Visszatértem, mert... Miért is ne? Második lettem a Sims Villa 11-ben! Szóval van miért aggódniuk a többieknek. Az életem azóta a feje tetejére állt. Hol van már az az édes lány? Megöltem, kegyetlenül. Megalapítottam a Rock bandámat és nagyon szuper barátokra leltem... Miattuk is vagyok igazából itt... Meg más dolgok miatt is... De miért is lőnék le minden poént az első bemutatkozásomkor! Természetesen örültem Hippiának, de nem voltunk nagy barátnők. Így feleslegesnek éreztem... Az érintését. Layla pedig... ch... Van egy múltunk.


Layla: Annyira boldog vagyok, hogy újra itt lehetünk Laura-val... De amikor megláttam Melany-t. Ökölbe szorult a kezem. Egy rock bandák csatája estén csúnyán összekaptunk és azóta is ellenségek vagyunk. Nehéz így kezdeni az évadot. Tény, hogy én is és Ő is másodikok lettünk az évadunkban. Szóval a győzelem kapújában estünk ki, ahogyan sokan mások akik itt vannak. Mind nagyon különlegesek... Ez nem lesz annyira egyszerű mint annak idején.


 - Mi történt az évad társaddal? 

 - Évek óta nem beszéltünk. Fogalmam sincs... Egyre furább ez az egész. Mint valami rohadt osztálytalálkozó.


 - Ha ennek vége tarts velem és Archerrel. Mi már körbejártuk a helyet és találtunk egy csendesebb helyet.

 - Rendicsek.


 - Azt gondoltátok már nem láttok többé? 



Carol: Visszatértem! Persze nem az a Carol, aki a 13.évadot szó szerint színessé tette. Persze a hajszínezéses mániám továbbra is megvan, de sokat változtam. Mami, a tizenkettedik évad mamája, aki valójában az én anyukám elhunyt... Körülbelül már egy éve. Ez azóta is felzaklat és még mindig a gyászolási szakaszban vagyok. Jelenleg egy casting cégnél dolgozom, mint ügynök. Próbálok lépést tartani a világgal... De... Sokat vagyok mostanában egyedül és rémálmok gyötörnek, ez a hely pedig nem segít...  


 - HÁH! 

 - Na erre nem számítottam.

 - Meglepetés.


 - Jó újra látni titeket Amelia és Helena... A többieknek is üdvözletem.


 - Hova tűnt a Carol-os báj? Csak nem...


 - Szerintem ne boncolgasd... Tudod... *odasúgja: Mami halála...*


(Mitch emlék kép foszlányai)


 - Ch... Na végre...



Mitch: Üdvözletem! Mitch vagyok a tizenharmadik évadból. Mi változott meg az évadunk óta? Nos, az előző évadott megtekintettem és megláttam benne valakit... Valakit, akinek látványa felnyitotta az eddig elzárt emlékeim. Peppermint, a mágus... A helyszín pont tökéletes a számomra, hogy bevégezzem a küldetésem, amiért első sorban idejöttem. Az pedig hogy megmentsem az emberiséget. A jövőt.


 - Mitchy! De jó újra látni! 

 - A virágszemű fickó! Ő rá emlékszem.


 - Végre ikonikus férfiak is visszatérnek.

 - Mitől lennék ikonikus? 

 - Úgy látom te is felvetted a Trónok Harca filtert. Nice!


 - Kezd az All Stars 2 egy Sims Villa 13 újra találkozás lenni. Nagyon örülök Neked Mitch!

 - Én is Neked! De mi történt velünk? Teljesen eszméletlenül feküdtem egy tisztáson. Egy út volt csak, ami ide vezetett.

 - Igen, ez mindannyiunkkal így volt. Még nem kaptunk válaszokat.


 - Bizonyára valami sötét praktika...



 - NEM HISZEK A SZEMEMNEK! FLAME?!

 - Üdvözletem! 


Flame: Vajon csak káprázik a szemetek? Nem! Ez a valóság. Visszatértem. Megannyi év után... Már nem számolom mennyi... Hisz ez az idő gyorsan elrepült... Idén nem én leszek a második. De nem csak ezért tértem vissza... Van itt pár ember, akivel van beszélni valóm. Tudom miért tértem vissza! Pontosan tudom mit keresik itt. Aki bármire képes a hatalomért, az a legveszélyesebb. Sims Villa évadok mentek, jöttek, a versenyzők ugyan azok. Nem félek tőlük.



 - UH! Most fan görcsöt kapok, de el kell mondjam, Te voltál az egyik kedvencem a Sims Villa 7-ben!


 - Nem vagy ezzel egyedül Drágám.


 - Egyre többen vagyunk... Mindenki idetalál, aki elveszett...

 - Huh, nem tudom de a vöröstől valamiért kiráz a hideg.

 - Egyre zsúfoltabb ez a hely... Kezd megfojtani. Remélem hamar érkezik valaki és elmondja mi folyik itt...


 - Sziasztok! Jó helyen járok? Gondolom ha mind itt vagytok igen, de biztos ami biztos...



Palmer: Hátrány lenne hogy éppen most szerepeltem az előző évadban? Nem hiszem! Egy elképesztő kaland volt. Tudhatják a többiek, hogy nem akármilyen versenyző tért vissza. Nehéz lépést tartani, mert mindenkit ismerek és tudom mennyire jó játékosok. Egyelőre megfigyelek és a saját harcommal törődőm. 

 - Egy friss lány. Szia!


 - Hol hagytad Lizzie-t? Ja várj... Ő már nyert, szóval nem lehet itt.

 - Hát igen... Ő most kihagyja ezt a bulit.

 - WoW! 


 - Akkor jól láttalak! Palmer!


 - Hát te?! Nekem azt mondták csak én jövők az évadunkból! Hisz az még olyan friss. Most lett vége.

 - Az egyik régi motoros nem tudta vállalni, így felhívtak és... De hát nem örülsz Nekem? 



Konstantin: Nehéz volt a búcsú Aurora-tól a Sims Villa 14 fináléja után. Szinte egyből ide vezetett az utam a finálé után, mert megtudtam hogy itt lesz Ő is... Igen... Aki kiszabadította Katarina-t a börtönből... Jól tudom ki Ő és mire képes... Nem titok, hogy a célom a bosszú.


 - Minden rendben Palmi? Olyan szomorúnak tűnsz...


 - Bocsi hogy közbe vágok, de el kell mondjam srácok a ti évadotok volt a legmenőbb. 

 - Oh... Köszönjük! Te voltál a kedvencem a 11.-ben!


 - Hát ezzel vitatkozhatnánk. 

 - Az biztos. 

 - Lám, lám... Jöhet a melyik évad a legjobb játék?


 - Az tuti, hogy a második volt, ami miatt most itt lehettek...



Anthony: Lám, lám! Újra itt! Már lassan több mint tíz éve hogy részt vettem a Sims Villában a mennyasszonyommal. Hannah és én boldogan élünk, de mindig is ott motoszkált bennem az, hogy Ő visszatért nyerni. Én pedig mindig is tudtam, hogy pont annyira vagyok jó, mint Ő. Ezért megfogom nyerni az All Stars 2-öt... Csak hát van egy... betegségem... Ami miatt aggódom... Nem ittam... hát... mindegy. Hagyjuk ezt meg a későbbiekre, mert ahogy körül néztem ez a hely teret ad a hozzám hasonló szörnyeknek.


 - Oh, hát tényleg megmozgatták a holtakat.

 - Én megmondtam.


 - Én nagy fan voltam már az elsők idején... Te volnál a már győztes Hannah férje igaz? Együtt voltatok a második évadban. 

 - Talált... süllyedt. 


 - Ugye nem gondolták, hogy ha a legjobbakat visszahozzák, nincs itt Cherry?

 - Ácsi! Mióta lett Neked fontos a csaj? Nem boxoltátok ki egymást?

 - Gondolom azóta megbékéltek...


 - Csupán az idióták tartanak haragot... Üdv! 



Cherry: Nincs fontosabb annál, minthogy önmagadat ad. Mi történt velem a kiesésem után? Az egy nagy háború volt... Mint vesztes talán azt gondoltátok összetörök. Nem. Lediplomáztam fizikából. Erősödtem. Már nem szeretnék megfelelni senkinek, de még mindig fontos a családom ezért is... Tértem vissza. Hiszen... Kaptam egy küldetést, amit el kell végezzek.


 - Oh, ez nagyon érdekes lesz!


 - Örülök, hogy látlak Cherry... 

 - Én is Dean! Itt az ideje, hogy megmutassuk, hogy riválisokból is lehet... Nos, versenytársak.


 - Fergeteges, hogy itt van velünk Cherry... 


 - Oh... Te lennél... Flame?


 - Csak nem meglepődtél hogy életben vagyok? 


 - A drámát tartogassátok későbbre... Valami nagyon nem okés. Valaki nagyot hibázhatott... Nem szabadna itt lennünk.


 - Mire gondolsz?


 - Talán arra, hogy első sorban nem ez volt az úti célunk. 


 - Többször is átpörgettem a szerződést. Ott pedig egy luxus villa szerepelt... Nem ez a...


 - Poros, dohos, omladozó kripta?


 - A számból vetted ki a szót.


 - Még szerencse, hogy csak a szót vette ki a szádból Dean, de komolyan! Mi ez az egész?


 - Valaki átvert minket!


 - Biztosan Roland volt! Előző évadot is végig csűrte-csavarta.


 - Akármi is ez... remélem hamarosan oda kerülünk, ahol lennünk kell.


 - Félek, hogy ahol lennünk kell az nem egy kedves hely... Legalább is mostanában nincs szerencsém a jó helyekkel...


 - Minden úton próbálkoztam, de csak ide vezet az összes.


 - Ha tudnátok miért azonnal össze-vissza pisilnétek magatokat. 



Neila: Üdvözletem Szörnyek! Milyen kellemetlen... Igen, itt voltam a 12.évadban, mint szende kislány, aki mit sem tudott a világról... De megváltoztam. Most már erőkkel bírok. Van egy közösségem, aminek a vezére vagyok. Készen állok az új erőmmel, az új énnemmel eljutni a csúcsra. Ebben még Laura, Layla, Dean és Cherry sem tud megakadályozni... 


 - Káprázik aszemem?

 - Nem, ez tényleg Ő... Csak... 

 - Wow! Neila! Jó újra látni.

 - Höh... Mekkora véletlen... El sem hiszem, hogy te is visszatértél. 


 - Ez a hely... Ez nem az aminek látszik... 


 - Ezt jó magam is egyből észrevettem. Gondolom hogy legfőbb-ként Neked hiper-szuper az érzékelésed. 


 - Ilyes fajta fekete praktikáknak te vagy a legnagyobb atya... Szóval akár magyarázatot is adhatsz rá... mit keresünk itt?


 - Totál elvesztettem a fonalat miről is beszéltek... 

 - Oh, hagyd Őket harcolni. 

 - Oh, élvezettel tölt el? Ezt jó tudni, mert én jártas vagyok az élvezetekben.


 - A lányok arról beszélnek, hogy valami erő folytán kerülhettünk ide... Valami természetfeletti erő.

 - Érdekes hogy te ezt egyből észrevetted... 

 - Így van. Szerintem nem itt kellett volna kikötnünk, de most már ide vagyunk zárva... 

 - Zárva? De hát... Mégis... 


 - Nekem gyerekeim vannak és egy férjem aki kint vár! Csak nem gondoljátok... Nem! Figyeljetek. Csak sza*akodnak velünk. Hamarosan itt a kocsi és visznek a villába.

 - Nem hiszem hogy bármi közeledne felénk... Igazából úgy vélem rajtunk kívül nincs itt senki... 

 - A pánikot félre kell tennünk... Valaki figyel minket... 

 - Oh, ez nem jó... 

 - Viccelsz?

 - Nem viccel! 


 - Üdvözöllek titeket Sims Villás szereplők! A hajótok, ami ide tartott sajnos eltérült. Ez a hely, ahová zártunk titeket pedig az egykori Blake család birtoka volt. Az idei évad itt fog játszódni. Az úrnők kimondottan Titeket szerettek volna látni. Tudja hogy szerepeltetek a Sims Villa sorozatban és tudja mi történt veletek előtte és utána... Ti vagytok a 16 lélek, aki megkapta a dicsőséges meghívást. A feladatok pedig egyszerű lesz... Minden héten megjelöltök valakit, aki szintén kihív valakit hogy megmérkőzzenek az úrnők előtt. Aki alul marad annak elkell hagyni a kastélyt... (kuncog) A végén egy valaki marad közületek, akit dicsőség övez majd és egy igazi nyeremény... A vágya teljesül... Rendezkedjetek be... Hosszú időt fogtok eltölteni ezen falak mögött. Az történéseket pedig mindenki követi majd... Vigyázzatok magatokra és az életetekre. Illetve ne is próbáljátok elhagyni a szigetet... Úgyis ide kerülnétek vissza. Innen nincs menekvés. 

 - Na de mégis!


 - Mégis hová tűnt?!


 - Kit érdekel? Ne halottad? Elindult a játék.. Szóval... rendezkedjünk be!

KATTINTS IDE A FOLYTATÁSHOZ: