2020. április 18., szombat

Sims Villa 12 - 31.Rész



31.Rész - Vitaeste

 - Üdvözletem nézőink! A tegnapi részben láthatták mennyire összetört a villa közössége így, hogy már kezdenek egyre kevesebben lenni. A tegnapi nap a játékosok részt vettek egy vita esten, ahol száj nem marad szárazon. Remélem tetszeni fog maguknak a mai epizód. De mielőtt bármi is történne, és ha még nem szavaztak, akkor tegyék meg! SZAVAZANAK! Ki maradjon bent a három lakó közül!



Ki térjen vissza a párbajról? Ki legyen a párbaj nyertese?

Dean - Verona
Ava - Bálint
Cherry - Loni

Villa
31.nap - Este

 - Akkor kezdődjék a vita este. A lakók feltehetnek kérdéseket az itt álló párbajozóknak. Sok sikert a párbajozóknak, és köszönöm hogy engem választottatok hogy vezényeljem le ezt a vita estet. 

 - Az én kérdésem Ava-hoz szól. Mit gondolsz arról, hogy a játék elején Dean lecsókolt engem, és rámozdult minden más lányra? Nem gondolod, hogy túl könnyen adtad neki oda magad?

 - Én nem vagyok az aki túl agyalja az ilyen dolgokat. Az érzéseimet követem... Nem érdekelt hány lánnyal volt előttem Dean, ha most csak velem van.

 - Én jól ismerem az ilyen fiúkat... Hidd el hogy eljön majd az idő, amikor odakint lesztek, és elkacsintgat... De ez az én véleményem. Ne legyen így, és legyetek boldogok.

 - Örülök hogy most már jósnő is vagy Cherry.

 - Az én kérdésem Dean felé az, hogy szerinted te nyered-e meg ezt az évadot?

 - Ha most visszatérek, és remélem így lesz, akkor megteszek mindent, hogy ez így legyen, és akkor talán jó úton járok afelé, hogy igen. Ha nem, akkor remélem Ava tér vissza és győz helyettem is.

 - Értem... Hát remélem nem lesz így! NA MINDEGY!

 - 😤 Csajszi olyan mintha kicseréltek volna téged mióta nincs itt a férjed...

 - Cherry eltudod képzelni hogy kibéküljetek Dean-el?

 - Talán a párbaj eredménye után... Nem tudom igazából nem érzem azt, hogy mi valaha jóban lehetünk.

 - Azt tegyük hozzá, hogy te találtál be engem, nem én téged. Szóval jah... Nekem eleve nem volt veled semmi bajom.

 - Dean, te szexinek tartod Cherry-t?

 - Minden nő a villában szexi, de az én Avam a legszebb...

 - pf...

 - Cherry lesz bármi amit megbánsz ha kiesel?

 - Hogy nem lehetek benne a TOP8-ban. Úgy gondolom kiérdemeltem...

 - Ahogy én és Dean is... De mindegy!

 - Akkor most én kérdezek, ha engeditek. Ava szerintem miért te voltál a villa hierarchia tetején?

 - Én önmagamat adtam. Nem taktikáztam, nem harcoltam a figyelemért. Természetesség és őszinteség... Ennyi kell hozzá.

 - Akkor mi mind többiek hazudozó hamis emberek vagyunk?

 - Kérlek ne forgasd ki a szavaimat gót csaj. Köszi...

 - Okés! CSAJSZI! Lol.

 - Szerintem ezzel zárjuk is le a vita estét. Köszönöm a rész vételt mindenkinek... Most oszolj!

/Ava és Dean a nyugi szobában

 - Nem akarom elhinni, hogy ez az utolsó esténk itt, és ilyen dühvel és szomorúsággal teli kell töltenünk együtt...

 - *Dean megfogja Ava arcát* Nyugodj meg... Ne érdekeljen a többiek véleménye vagy hozzáfűznivalója. Az az ő különálló véleményük, és tartsák is meg maguknak.

 - *Ava megcsókolja Dean-t* Akármi lesz megvárlak, és te is engem... Tudom. De akkor is nagyon fáj... Fáj hogy bármi is lesz elkel egymást hagynunk...

 - Csak legyél nagyon erős, és tarts ki, mert te egy elképesztően erős, és ügye lány vagy. Nem szabad feladnod ha te térnél vissza....

 - Úgy érzem az élet kiszúrt velem. Megtaláltam az igazit, de csak kevés időt tölthettem el vele... Szeretlek.

 - Én is nagyon szeretlek.

/A villa többi lakója iszogat az étkezőben

 - Most megy a poresz a nyugi szobába, amúgy eskü bemennék harmadiknak négy martini után.

 - *Laura előjön a fürdőből* Juj! Én meg vagy hat kis kék gyors után.

Többiek:
Shook gif 1 » GIF Images Download

 - Voltam fodrász tanfolyamon!

 - Kislány! ATOM jól nézel ki!

 - Hát köszönöm! Úgy véltem nem ártana egy kis újítás, így a TOP8-ba menetelés felé.

 - Jó neked hogy már tudod hogy ott vagy... *Cherry elkezd sírni...*

 - Jaj ne! *Alhonse átöleli*

 - Mi a baj kedvesem? Sok volt már az a wiskey kóla...

 - Eh... szerintem nem fogok visszatérni holnap, de nem baj, csak idegesít, hogy nem leszek ott veletek a TOP8-ban. Annyira vágytam rá...

 - Nem tudhatod kislány! Még bármi lehet... BÁRMI!

 - ÍGY VAN! NE DEPIZZÉ! IGYÁÁÁÁ!!!!




 - Júj!!!! Marcus egy táncra?

 - BÁRMIKOR!

 - Gyerünk csajszi! *Megfogja Cherry kezét*

 - *letörli a könnyeit, mosolyog, majd megfogja Alphonse kezét, és vele megy a táncolni*

 - HIÁNYZOL DRAKE! DE NÉZD MEG MILYEN JÓ VAGYOK! A VILLA LEGDÖGIIIIIIIBBBBBBBB LEÁNYZÓJA! ZSÁMÓ!

 - Na jó Gaia... Tudod most mi jön?

 - A két party állat beindul?

 - Mi ez a nagy zenebóna? *beront a nappaliba*

 - Titkos party?

 - Gyere haver táncolj velünk! *megfogja Dean és Ava kezét és behúzza a tömeg táncba*

 - Miért nem lehetünk mindig ilyen jóban?

 - NE GONDOLKODJ PÓNI HANEM TÁNCOLJ!

 - Oké, oké, oké

Dance Dancing GIF by The Sims - Find & Share on GIPHY

 - *Taylor lassan Alphonse mögé lopózik, és átkarolja hátulról, és megcsókolgatja* Nagyon szeretlek kedvesem.

 - Valaki sokat ivott! Haha! Én is szeretlek nagyon! *megfordul és lekapja Taylort*

Some Of Us Are Human GIF | Gfycat

 - JUJJJJJ!!! NEILA ÉS MARCUS

Happy Love You GIF by The Reklaws - Find & Share on GIPHY

 - *Marcussal smárol, közben iszik az egyik sörös üvegből, majd mikor kiitta a földre dobja erőből* ENNYI GYEREKEK! EZ ILYEN ÉVAD!

 - FUUU! De durva!

 - Én is akarok... Neila gyere csak ide!

This Is My Oath To You [[ Cher Lloyd, gxg ]] - Chapter 19. - Wattpad

 - *Neila lesmárolta Cherry-t is* JUJ! De finomak az ajkaid!

 - Mi folyik itt gyöngyösön?

 - Felrobbant az agyam! JAJJJ!!! IMÁDLAK TITEKET *Gaia elesik az egyik lábába*

 - NA ENNYI! GAIA kiesett akkor nincs party!

 - Szerintem még csak most kezdődik!

 - AZÉRT EZ A BÚCSÚ MÁR JOBBAN TETSZIK!

 - Gyere kicsim rázzuk együtt!

 - Ez a legjobb évad...

 - Még sose csókolt így meg senki! Nagyon jó volt!

 - Emlékezz rá! Emlékezz mert ez lehetett az utolsó is.

 - SAVAGE

 - Csak óvatosan lányok és fiúk... Csak óvatosan.

 - Cherry szerintem neked már nem kéne táncikálni. Mennyééé aludni. Összesel.

 - Én egyetemista vagyok! EGYETEM-*összesik-ISTA! *Laura beviszi őt a hálóba*

 - Na leállt a zene...

 - Ez egy jel hogy menjünk aludni. Már három óra van...


Stúdió

 - A top10 utolsó estélye a villában ennyire kaotikus véget ért. Holnap párbaj, kiderül ki nyeri meg a három párbajozó közül, és ketten lehagyják a játékot, aztán jön a TOP8-ak játéka. Nézzék meg az adás utáni AFTER epizódot! Várom önöket. Szavazzanak a szimpátián! Viszlát.

3. AFTER EPIZÓD ADÁSÉRT KATT IDE:


Melyik sim/simek akikkel szimpatizálsz, akiked kedvelsz?

Layla
Taylor
Gaia
Dean
Laura
Neila
Cherry
Marcus
Alphonse
Ava