2020. március 18., szerda

Sims Villa 12 - 2.Rész


2.Rész - Ismert az interneten
 - Üdvözletem újra! Az első hat lakó már beköltözött a villába, és lám már el is telt egy nap. Milyen izgalmas, hisz még nincs bent mindenki, így folyamatosan ismerhetnek meg új lakókat, ami ma is megfog történni. De ne rohanjunk előre. Nézzük meg mi történt tegnap este miután a lakók bekerültek!

0.nap - este


/a mosókonyhában

 - Köszönöm hogy körbevittél. Néha kicsit túl pörgőm a dolgokat. Nem volt egy jó indítás hogy teli fröcsköltelek pezsgővel!

 - Hát... legalább lefröcsköltek valamivel végre 😜😂 Csak viccelek! Természetesen semmi gond. Megesnek a balesetek. Na de mit gondolsz a többiekről?

  - Sokat nem tudok mondani, mert szinte csak veled töltöttem el eddig öt percnél többet. Az biztos, hogy te vagy a legszimpatikusabb. A többiekről még nem tudok véleményt alkotni.

 - Hát nem tudom... Én Taylor-al, és Layla-val jöttem be. Egyikük sem tűnt annak a társulós személyiségnek. Persze csak most találkoztunk. Evidens hogy nem fogják a falakat lebontani ennyi idő alatt, de legalább valami kialakult képem lehetne... De abszolút nincsen. Nem tudom hova tenni. És akikkel te jöttél milyenek?

 - Ez a Dean gyerek elég fura nekem. Azt mondta kettesben akar velem beszélni... Ami nem is lenne gáz, de nekem nem jönnek be az ilyen megcsinált pasik.

 - 😂 Haha... Én már most imádlak.

Kibeszélő Szoba:

 - Azt gondolom Gaia lehet az akivel talán megtalálom bent a közös hangot, de mint tudjuk ez minden új emberrel változhat.

/Bent a nappaliban a kanapén

 - Szóval akkor te ismert vagy az interneten? Mert hogy én még nem láttalak, pedig nekem is van egy pár ezer követőm.

 - A helyzet az kicsim, hogy engem több mint száz ezren követnek. Nem csak pár ezren.

 - Öhm, rendben. Ahogy akarod. De ez nem visz előrébb téged a játékban.

 - Azt mondom talán akinek van ilyen háttere erősebb lehet itt. Tudod, a szavazatok. Vagy nem néztél még Sims Villát?

 - Öhm, de... Fanatikus vagyok. Tudom hogy mennek a dolgok. Sok hozzád hasonló volt már. Adjátok a nagy menő csajt, balhéztok, hogy híresek legyetek. Ez mind a második évad egyik ilyen fajta játékosa miatt van. Azóta mindenki próbálja felül múlni őt, de a helyzet az, hogy te is túl kevés lennél ehhez. 

 - Skacok szerintem túl toljátok ezt. Még csak most értünk be, de ti már csipkelődtök? Mi lesz veletek két hónap múlva?

 - Akkor már nem lesz gond, mert valamelyikünk nem lesz itt, és maradjunk annyiban hogy én tudom ki.

 - Csajszi neked nagyon felvágták a nyelved. De legalább őszinte! 

 - Vagy inkább csak kötekedő... Hol van Gaia és Laura egyébként?

 - Hát ki tudja mit csinál két csajszi egy mosókonyhában.

 - Mindegy. Ezen kis színjáték után azt hiszem elmegyek fürdeni, és elteszem magam holnapra.

 - *suttogva* gyenge...

Kibeszélő Szoba:

 - Elmondom mi a helyzet! Nem vagyok egy balhés lány. Nem is szeretem a balhékat, és ha nem szeretnek engem az emberek. De ki nem állhatom az olyan férfiakat, mint Taylor. Azt hiszi okosabb, mert férfi. Azt hiszi erősebb, mert férfi. Megfogom mutatni, és ez már egy célom itt a villában, hogy az erős nők legyőzhetik az erős férfiakat ebben a játékban, ami sajna nagyon ritkán történt meg.

 - Csak pár név ugrik be, de mondjuk akkor Seherezádé, Molly vagy Diana. Mind olyan lányok voltak, akik balhéval érték el, hogy kiemelkedjenek a tömegből. Nem veszem fel Candy hülyeségeit. Nem is érdekel a lány. Nem is teszik... és várom hogy eljöjjön az idő, amikor lehulljon a kezdeti maszkja és megmutassa valódi arcát, ami nem ez a balhés csaj lesz, az tuti.

 - Nekem Candy kifejezetten tetszik. Nincs vele bajom. Szókimondó! Ez kell, nem a sunyi hátba szúrós fajta emberek. A kis vita közte és Taylor között meg nekem csak jó. Így nem kerülök középpontba... Amikor hatan vagyunk bent nem lehet könnyen eltűnni. Az emberek jobban megismernek minket, de kíváncsian várom kik jönnek még.

 - A villa beli lányok közül nekem eddig Laura tetszik a legjobban. Nem a legszebb lány, nem is azért hajtok. Ha külsőre mennék akkor Candy-vel kavarnék. Nekem a belső fontosabb.

Stúdió

 - Mint látják a villában való kapcsolatok már a nulladik napon nagyon kibontakozóak. Mi lesz velünk ha mind a tizennégy játékos bent lesz? Remélem tudjuk majd követni az eseményeket. Miért is ne?! Küldjünk be új lakókat és nézzük meg mi lesz! Hisz ez mindig érdekes volt minden évadban. Köszöntség a stúdióban Neila Dolore-t.

 - Jujjj! Sziasztok! Örülök hogy itt lehetek és csatlakozhatok a villához!

 - Mesélj magadról nekünk! Először is erről az ultra menő hajszínről!

 - Tudod Ruby én imádom a színeket! Ahogy a te vörösödet, úgy az én rózsaszínemet. Mit is mondjak magamról?! Szeretek sokat beszélni szóval lehet hosszú lesz. Egy művész lélek vagyok aki egy csendes megfigyelő. Sokszor a vitákban csak figyelek, hallgatok, és az alapján mondom el a véleményemet. Akiket szeretek, azokkal végtelenül kedves vagyok, de ha magára haragít valaki, akkor az illetővel végezek! Nem viccelek. Imádom az animét, és egy gamer lány vagyok. Tudom mit kell tegyek! Hamar megbocsájtok, viszont soha sem felejtek. Sokszor elkalandozok a gondolataimban, ennek oka, hogy író szeretetnék lenni, és tele van a fejem gondolatokkal. Nagyon makacs vagyok. Tényleg, nagyon. Ezt nagyon sokan utálják bennem, még én is. Igazából ez vagyok én. Egyéb kérdés?

 - Kislány! Te ezt úgy ledaráltad, hogy Eminem kéri a receptet! 

 - Bocsiiii! Hajlamos vagyok rá...

 - Viszont nem fogsz egyedül a villába menni... Érkezzék a társad! Egy ÁZSIAI csoda nő! Cherry Wong!

 - Sziasztok! Örülök hogy itt lehetek!

 - Te egy okos nő vagy! Egyetemre jársz, és fizikát tanulsz. Mégis mi a bánatért jelentkeztél ebbe a műsorba?

 - Pénz, szerelem és hírnév.

 - Bárcsak én is három szóban tudtam volna bemutatkozni...

 - Nos hölgyeim mielőtt bemennétek... Ki az akivel a legszívesebben találkoznátok?

 - Gaia-val mindenképpen szeretnék! Valamiért közel érzem magam hozzá.

 - Igazából egyikükkel sem. Konkrétan nem érdekel egyik lakó sem. Mind unalmas, és már láttam olyanokat, mint ők. Szóval... Én magamat várom! 

 - Kedveseim! Ne is szaporítsuk a szót... induljatok a villába!

1.Nap - Este


/A villa kapui mögött

 - Jujjj! Én félek! Nagyon félek!

 - Pontosan mitől félsz? Az olyan lányokat, mint te, mindenki szeretni fog. 

 - Hát nem tudom... Talán attól, hogy... JUJ ZÖLD LETT A LÁMPA!

*Benyitnak az új játékosok, mire a bent lévők egy tánc mutatvánnyal köszöntik őket. Ám a tánc közben Taylor véletlenül arcon üti Candy-t*

 - Mondd azt hogy ezt nem direkt csináltad!

 - Nagyon sajnálom! Esküszöm, hogy véletlen volt! NE HARAGUDJ RÁM! *kezét Candy felé nyújtja, aki a földön fekve elfogadja azt. Taylor felsegíti. Candy haragosan néz Taylor szemébe, de Taylor aggodalmasan*

 - Wow... Itt izzik a levegő! Egyébként köszönjük ezt a fergeteges táncot. Szép volt! 

 - Örülünk hogy tetszett. Sok munka volt benne. Igaz Dean?

 - Aham igen! 😑

 - Sziasztoook! Laura vagyok!

 - Én meg Neila! Szia! De szépek vagytok csajok főleg te Gaia! Alig vártam hogy találkozzak veled!

 - Jaj de kis cuki vagy! Mennyire hasonlít a hajunk! 

 - De izgi!

 - Pasik már nem is jelentkeznek ebbe az évadba? Elég szomorú.

 - Sajnálom, hogy csalódást okoztunk.

 - Ne haragudj... Csak már sok volt a női drámákból. Ma reggel pedig tampont találtam a wc-ben, és az kicsit már sok volt nekem.

 - Ja igen van egy tampon szórónk! De ezt hagyjuk későbbre nem Dean?

 - Te mindig ott vagy ahol én?

 - Öhm... okéééééé! Akkor üdv a villában! Érezzétek itt jól magatokat ha tudjátok... 😔

Kibeszélő Szoba:

 - Layla egyre jobban idegesít. Folyamatosan a közelemben van. Úgy érzem direkt keresi a társaságom, amikor én kimondottan nem. Ezért nem is közeledik hozzám Laura... bár nem is izgat már annyira. Cherry egy érdekes, és okos nőnek tűnik... Felkeltette érdeklődésemet. 

 - Kicsit félek, mert az új csaj, akinek a nevét nem sikerült még mindig megjegyeznem nagyon rámozdult Gaia-ra. Én egyből rátaláltam a közös hangra vele, és nem akarom, hogy az új csaj nagyobb befolyást szerezzen általa... Mert hogy én nem szeretem a triót, csak abban az esetben ha a trió teljes biztonságot ad.

 - Nem tudom mi ütött belém... Hirtelen nagyon megsajnáltam Candy-t. Aztán kicsit más érzéseim is lettek, amiket nem tudtam teljesen hova is tenni. Furcsa ez az egész. Na mindegy. Lehet csak egy fellángolás az egész. Attól még a véleményem megmarad.


Stúdió

 - Nos, a villában alakulnak a dolgok. Ha tetszett a rész, és te is beküldenéd az oroszlán ketrecbe simed JELENTKEZZ A SIMS VILLA 12-BE SIMEDDEL! Még van lehetőséged bekerülni, ne hagyd ki. Találkozunk legközelebb. Viszlát.