2016. december 5., hétfő

HOGYAN/MIÉRT PART 1

HOGYAN/MIÉRT? PART 1


Szeretném elmondani, hogy miért ilyen a sv10 dizájn és a logó. Nos a logó kerete direkt lett ilyen ketrec szerű mintájú. Szimbolizálja a bezártságot. Belül több szín keveredik ez főként a színes karakterekre utal. Minden egyes simet kielemeztem magamnak, és megvannak a saját helyeik a történetben, amit ti befolyásoltok. Sosem voltak így kibontva karakterek mindig csak egy két infóval elmondva, hanyagul adtam át őket. Ezért is ez a színkavalkád. A sims plubob-on látható hálózat a kapcsolatokat jelenti. Rengeteg lesz az évadban az összeköttetés, a csavar és a meglepetés. Akiről azt gondoljátok most, hogy milyen jószívű, jótét végül kiderül, hogy ha arról van szó átgázol bárkin a célért. Ezért a nagy háló, mert mindenki mindenkivel kapcsolódik egy bizonyos úton módon.
A dizi sötét+kék. Ez után ha lesz évad az hulla biztos hogy sötétebb lesz még ennél is. Miért? Mert a hangulata az évadoknak egyre mélyebb. Egyre jobban bele megyek az emberi tulajdonságokba. Már nem 13 éves vagyok aki való világ nyelven ír xD Hanem 19 így biztos vagyok abban, amit írok. A kék az a SV10ben a tél, a hó, a december. A sötét pedig maga az alap tónusa az egésznek.
A sárga is játszik az évad logójában és dizijében, mert kell a fény is. Nem lehet mindig sötét, mert van egy fényes oldal. Szóval ezt szimbolizálja a sárga.

Még jönnek ilyen HOGYAN/MIÉRT részek :- ) Hogy jobban megismerjetek engem és a SV-t.